איט גירלס >

"הייתי רוצה שהכתמים ייעלמו בהוקוס פוקוס"

מאחורי הפנים היפות של רונית יודקביץ' מסתתרת ביוגרפיה מצמררת של התמודדויות. מחלת הויטליגו שהכתימה את הגוף, הפציעה הקשה שהשביתה אותה, הבן שחלה במחלה נדירה, שני גירושים ושתי נפילות כלכליות גדולות. רגע אחרי שסיימה שיקום ארוך ורגע לפני שהיא מוכרת את הווילה היפה שלה בתל ברוך יודקביץ' לא מוותרת. היא מככבת בסדרת רשת, מצטלמת לעונה הקרובה של "כפולים" ומשיקה קמפיין איפור חדש ל"לוריאל פריז", דווקא עם הכתמים על הגוף. כי לא משנה כמה מהמורות יש בדרך היא תמיד יודעת איך לצעוד על המסלול

יערה יעקב | ‏ פורסם ‎12/07/2018 17:24
 

לא הכל נוצץ (צילום: רונן פדידה)

רונית יודקביץ' היא אישה יפה. היא מחזיקה את עצמה זקופה. הולכת לאט, אסופה, אצילית. יש לה וייב שנע בין מסתוריות קפואה שתשתיק אותך לבין פמיליאריות אימהית שתגלה לך את כל הסודות הגדולים. אבל כשעושים זום אין רואים את המאמץ. איך היא לופתת את עצמה חזק. מחזיקה את עצמה בשיניים. כלום לא קל ממה שהולך פה. אם היא לא תחזיק טוב לרגע, היא פשוט תיפול. 

לפני ארבע שנים היא החליקה ושברה את מפרק הירך. מה שנשמע כמו פציעה שגרתית, התחיל מסע של שיקום אכזרי ומפרך לאורך חודשי החלמה ארוכים, שהפכו את הבית הגדול והיפה שלה בשכונת תל ברוך לבית כלא. "הייתי בתחתית. שכבתי חודשים על הספה בסלון והתקלחתי בשירותים עם בקבוקי קולה זירו. לא יכולתי לזוז לבד אפילו עד לשם. הייתי צועקת לבנים הגדולים שלי שיעזרו לי".

אבל הקושי העיקרי, היא גילתה, לא הגיע מבגידת הגוף אלא מבגידת הלב. "גיליתי שבן הזוג שלי, יאיר, לא שם בשבילי. הבנתי שאני צריכה להתחיל פרק חדש בחיים שלי בו אני לבד, נכה ולא יודעת מה יהיה איתי כלכלית. חוויתי אכזבה, נפלתי לתהום של קושי. זה רגע שאני לא יכולה לשכוח. ישבתי עם הילדים ואמרתי להם שאני פשוט לא יודעת מה יהיה. זו הייתה הנקודה שהרגשתי שאני צריכה לקבל החלטה אם אני ממשיכה לבכות או מתחילה לצחוק. היום אני אומרת לעצמי: 'שברתי את מפרק הירך, יש לי עקמת, כתמים על העור, שן עקומה, מלא שיער לבן, ציצים קטנים ועצם בולטת ליד הרגל. לא הכל נוצץ או מושלם, יש לילדים שלי בעיות, התחתנתי והתגרשתי פעמיים, אבל תמיד יש אור'".

כמה רחוקה היית בתקופה הזאת מלראות את האור?
"רחוקה מאוד. היה לי כל כך קשה. כן, גם לרונית יודקביץ' קשה. מה שהיה לי במפרק זה איקאה. ברגים ועוד ברגים. זה מה שאנחנו שווים. זה היה אמור להחזיק לכל החיים אבל לא החזיק ועשו לי עוד ניתוח והחליפו שוב את המפרק. זה הכי כואב בעולם. עד היום יש לי 40 אחוזי נכות, אני לא יכולה לעשות הכל ויש לי צלקת גדולה שפוגעת בעבודה שלי. אחרי התאונה העליתי 10 קילו. כולם אמרו שאני נראית נהדר, אבל לי זה הפריע".

פיזית הדבר הזה היום מאחורייך?
"אין רגע שאני לא מרגישה את המוגבלות שלי. היא מורגשת בכל תנועה. כשאני קמה בבוקר לוקח לי כמה דקות להתארגן על עצמי, אני נשמעת כמו רובוטריק. קיבלתי מלא כאפות והחיים לימדו אותי לשרוד".

צילום: רונן פדידה

"אני לא יכולה לעשות דבר שימחק את הכתמים. זו אני"

כבר שנים שיודקביץ', שזכורה כאחת הדוגמניות המובילות בארץ בשנות השמונים והתשעים ובשנים האחרונות כיכבה בתפקידים משמעותיים עליהם הייתה מועמדת לפרסי אופיר, לומדת איך לצחוק מדברים עצובים. ב-53 שנות חייה היו לא מעט כאלה. הביוגרפיה שלה רצופת התמודדויות קשות מאוד. חלקן מצמררות ממש. היא סבלה מעקמת כילדה, התמודדה עם טיפולי פוריות וקשיים להיכנס להריון, איבדה זוגיות בעקבות משבר הפוריות וכשכבר הפכה לאם, בנה האמצעי חלה במחלה שגרמה לנשירת שיער מאסיבית בכל הגוף שלו. היא עזבה את הארץ וחזרה, התגרשה שוב וחוותה שתי נפילות כלכליות קשות. בשנים האחרונות היא מתמודדת עם התפרצות מחלת הויטיליגו שגורמת להופעת כתמים לבנים על עורה.

המראה שלך הוא אחד הקלפים המנצחים שלך. זה לא קל.
"אני לא יכולה לעשות שום דבר שימחק את הכתמים שעל עורי, זו המציאות מספר אחת שלי. היום אני כבר מרגישה שזה הייחוד שלי, כרטיס הביקור שלי שאומר: 'זו אני וזה חלק ממני'. ברור שהייתי רוצה שהכתמים ייעלמו בהוקוס פוקוס קסום, אבל זה לא יקרה כנראה. נותר לי לחזק את עצמי על כל קשת גווניי וכמובן לחזק אחרים שסובלים מאותה מחלה".

צילום: רונן פדידה

המחלה תפסה הרבה כותרות עם דוגמניות מפורסמות נוספות שמתמודדות איתה כמו וויני הארלו. איך את מתמודדת איתה?
"תזונה נכונה יכולה לעזור במחלות אוטואימוניות, ואפשר לנסות, אף על פי שזה כמעט בלתי אפשרי, להיות רגועים בעזרת יוגה כי מתח גורם להתפרצות והתעצמות המחלה. גם שימוש באיפור נכון וכיסוי של הכתמים עוזר, למרות שאני מסתובבת כמו שאני, חשופה. נותר לי רק לקוות ולהאמין שמתישהו ימצאו מתכון סודי שיעלים את הכתמים, ויחזיר את השיער לבני".

יודקביץ' יודעת להביט במראה ישר בלבן של העיניים. היא צלחה את כל המשברים האלה, בחלקם נעזרה בקצת מייק אפ. היא המציאה את עצמה מחדש כציירת, שחקנית, מרצה ויועצת הום סטיילינג, ומצאה שוב ושוב דרכים להתפרנס. "יומיים אחרי הניתוח התחלתי לעצב בתים דרך הטלפון. שאלתי את שי הבן הגדול שלי, שהוא כזה מומחה למחשבים, איך פותחים אתר. הוא אמר לי 'מי פותח היום אתר? תפתחי אינסטגרם ותעלי תמונות של הבית שלנו', שאותו עיצבתי בעצמי. אנשים התחילו לפנות אלי, לשלוח לי תמונות של הבית שלהם ונתתי להם טיפים והמלצות".

הצלחת להתפרנס רק מזה?
"יש לי את השם שלי שהוא שם טוב וגם גיל מכובד וסיפור שרק מעשיר אותי. ככה אני רואה את זה. בתקופה ההיא מכרתי גם ציורים שלי, שאריות מתערוכה שעשיתי שנתיים לפני כן, והרמתי בבית מכירות פופ אפ שהכניסו לי הרבה כסף. אני גם שותפה בחברה של תוסף התזונה 'קולגן פלוס' ועכשיו משתתפת בקמפיין ל'לוריאל פריז' ומספרת לעוקבים איך אני מכסה עם מייק אפ את הכתמים שיש לי בעקבות הויטליגו. אמרתי לעצמי, 'זה כבר קרה אז למה לי להסתיר את זה מאנשים?' אני לא עושה מזה עניין".

צילום: רונן פדידה

"טסתי כשאני בשיא התהילה, אבל מבחינתי זה היה הסוף"

יודקביץ' נולדה בפתח תקווה לאב חשמלאי ואמא מזכירה. בגיל 14 התגלתה במקרה על ידי כתבת "לאשה", דליה בן ארי, בקיוסק בבריכת אוניברסיטת תל אביב שם עבדה. מאותו רגע נסקה הקריירה שלה והיא נחשבה לאחת הדוגמניות המצליחות במדינה. היא ייצגה את ישראל בתחרויות בעולם, קיבלה עבודות ביפן ובארצות הברית ובמקביל תחזקה קריירה ענפה בארץ. היא התחתנה בגיל 22 עם אהוב נעוריה, יואב רן, אותו פגשה בגיל 18, אבל אחרי כמעט עשור של ניסיונות להרות, החליטה לפרק את החבילה. "ניסיתי להיכנס להריון וזה לא עבד. עשיתי הפריות וטיפולים אבל כלום לא הצליח. נפרדנו על הרקע הזה. מאוד אהבתי אותו והייתה לנו זוגיות מדהימה, אבל זה שבר אותנו. בגיל 30 נפרדנו, ואז הכרתי את פרננדו בנדרס, מדריך טניס שהיה בחבר'ה שלי והיינו הולכים אליו לעל האש'".

ואיתו זה הצליח?
"כשנפרדתי מיואב הוא בא לנחם אותי ונכנסתי להריון. הריון טבעי, תקין ומקסים. לא אהבתי את פרננדו אז לא היינו יחד. הוא רצה לנסות, אבל אני לא רציתי. הוא היה מאוד עצוב וחזר לברזיל. כשהייתי בחודש השמיני הוא הגיע לארץ ואמרתי 'יאללה ננסה לבנות משהו'. עדיין הרגשתי שמבחינת זוגית זה לא זה אבל נכנסתי שוב להריון אחרי חודשיים וכשילדתי את רוי, הבן השני שלי, החלטתי שניסע לברזיל ואולי משהו טוב יקרה שם עם מערכת היחסים שלנו. זה לא קרה".

ואת הקריירה לא הצלחת למנף שם?
"טסתי כשאני בשיא התהילה, אבל מבחינתי זה היה הסוף. הייתי בת 34 והרגשתי שאני סוגרת את פרק הדוגמנות בחיי. ברזיל הייתה מדהימה, אבל לא חוויתי אותה כתיירת. אני לא ברומן רומנטי ולא חיה בסרט, גיליתי שהמקום שלי הוא פה".

שלושת בניה של רונית (צילום: באדיבות רונית יודקביץ')

אחרי שלוש השנים האלה, היא חזרה לארץ לבד עם שני ילדים בגילאי שנתיים ושלוש, כשהיא בת 36. בהתחלה הם גרו אצל אמא שלה בפתח תקווה, עד ששכרה דירה בנאות אפקה וניסתה להתחיל את החיים מחדש. "הגעתי בלי אמצעים כלכליים. פרננדו היה אמור לחזור איתנו, אבל זה בסוף לא קרה והאלפיים דולר שהיו לי נגמרו. כשהבנתי שאני לבד, החלטתי לעשות תערוכה. ציירתי בין 20 ל-30 ציורים והכל נמכר". במקביל היא חזרה לדגמן, לקטוף קמפיינים ולנסות את מזלה במשחק. היא שיחקה ב"מתנה משמיים" של דובר קוסאשווילי וב"אדמה משוגעת", שני סרטים שעליהם הייתה מועמדת לפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בטקס פרסי אופיר. "הבנתי שזה המקום שלי, להיות בתעשייה שלתוכה גדלתי מגיל 14". בתקופה הזאת גם הכירה את איש העסקים יאיר ברזילי, ויחד הם הביאו את עדי, בנה השלישי.

משבר רדף משבר, ובשבע השנים האחרונות היא התמודדה כאם עם מחלת האלופציה אראטה של בנה רוי, שגרמה לנשירת כל שיער גופו. "רוי קירח מגיל 14 בערך. זו מחלה שהיא יותר בנראות שלה וניסינו לבדוק מה גרם לזה אבל לא הצלחנו לגלות במשך הרבה זמן. זה התחיל בקרחות קטנות ואז כל השיער הלך. הכל היה בסדר אבל התגובות ברחוב היו קשות כי הוא נראה כמו חולה סרטן. שלוש שנים הוא לא יצא מהבית, אפילו לא לבית הספר. זה פגע בו מאוד. הייתי שם בשבילו, הוא ילד מיוחד וזה הקו שהלכתי עליו. אמרתי לו 'זה הקלף שלך בחיים והשאלה מה עושים איתו. זה הייחוד שלך. לכל מקום שאתה הולך רואים אותך בזכות היופי הנקי שלך. שום דבר לא מפריע. אתה צלול, בהיר, חכם, ומבריק'. ועם זה הוא יוצא לדרך".

מה הוציא אותו מהבית בסופו של דבר?
"החיים. הוא ראה מה הוא מפסיד".

צילום: רונן פדידה

"בכל פעם שקוראים לי לצילומים אני בטוחה שזאת הפעם האחרונה"

הזוגיות שלה עם ברזילי נגמרה לפני כשנתיים, אחרי משבר הפציעה שעברה. יודקביץ', שנשארה אחרי הפרידה בבית הגדול והיפה בתל ברוך, תאלץ למכור אותו בקרוב. בית עם אינספור זיכרונות, מעוצב עד לפרטים הקטנים, סמל סטטוס. 15 שנה היא גרה בבית הזה, שבהן הוא הספיק להיות מבצרה השקט כשנפצעה וכרטיס ביקור מהודר בתקופות של פריחה. לא קשה לנחש שהפרידה ממנו היא לא קלה עבורה, ולכן מפתיעה שלוות הנפש שבה היא מדברת על מכירתו. "בסופו של דבר הכל שטויות. באיזה אוטו אתה נוסע, באיזה בית אתה גר. אנחנו נמכור כאן ונחלק את הכסף, וזה ברור שהבית או הדירה הבאה תהיה אחרת. לא גדולה כזו, אבל עם הטעם שלי. כל מקום שאני אגור בו יהיה מהמם כי אני אעשה אותו מהמם".

קשה פתאום לרדת ברמת החיים.
"דווקא היום היכולות הכלכליות שלי יותר טובות מאי פעם. תכלס, אם אני מדברת הכי פתוח, אז די, הילדים כבר גדולים. רוי הולך לגור במעונות של האוניברסיטה, שי הולך לגור עם שותפים ועדי איתי. אני לא צריכה את הבית הגדול הזה ובא לי לעצב מחדש. מבחינתי הבית הוא אני והאומנות שלי, אז זה לא ללכת אחורה אלא ללכת קדימה, עם יצירה חדשה במקום חדש ונקי".

 

A post shared by (@ronityudkevitch) on

והיא בהחלט הולכת קדימה. יודקביץ' תשתתף בעונה הקרובה של הסדרה "כפולים" ובסדרת הרשת "אינסטה בייב" של הוט שתעלה כפרקים קצרים באינסטגרם. "אני מגלמת את אשתו של איציק כהן ואמא של קים אור אזולאי (אושיית רשת בת 15 עם רבע מיליון עוקבים). אתמול היינו יחד באירוע והיא קראה לי 'אמא, אמא' וישר הוציאה את הטלפון ועשתה איתי סלפי. תוך שניות כבר היה בומרנג באינסטגרם עם מלא תגובות. אצלי הכל לאט. הילדים שלי שומרים אותי צעירה".

עד כמה קשה להתבגר בתעשייה הזאת?
"בכל פעם שקוראים לי לצילומי דוגמנות אני אומרת 'אוקיי, זו בטח תהיה הפעם האחרונה'. ואז מזמינים שוב ואני אומרת איזה כיף ומרגישה שבא לי עוד פעם. אני לא עורכת דין או רופאה, נולדתי לתוך התעשייה הזו והתפתחתי בה, ואני לא עיוורת לזה שדברים השתנו. יש בגדים שכבר לא נכונים לי כמו חולצות בטן או מיני קצר מדי ובאירועים עם צעירות אני ארגיש פחות נוח ושזה לא המקום שלי. אם יש אירוע שצריך לבוא אליו עם בגדי ים אז אני לא אבוא. אבל אני גם לא אעיר בחיים בצילומים לספר או למאפר. יש כאלה שמעירות, וואו כמה מעירות. לי יש מקום צנוע שעדיין מתבייש, אני לא רוצה לעשות בלאגנים".

מתוך הקמפיין ללוריאל פריז (צילום: רן יחזקאל)

ההתבגרות מפחידה אותך?
"לפני ארבע שנים נכנסתי להתקלח ותוך כדי המקלחת הבנתי שאני לא אוכל להביא ילדים יותר. שאני כבר מבוגרת. אמרתי 'וואו לא יהיו ילדים יותר' ופשוט התחלתי לבכות. זה שבר אותי, היה לי כל כך קשה עם הידיעה הזו. עד לאותה נקודה לא חשבתי על זה בכלל, ופתאום זה היכה בי שזה חלק מהדברים שקורים".

ואז מה? הגיע משבר או השלמה?
"סיימתי את המקלחת והמשכתי בחיי. אם אתה בן אדם מודע אז אתה מבין שאלה החיים ושאנחנו לא חוזרים אחורה. אנחנו לא כמו בסרט 'בנג'מין באטן'. אני נהנית מהדברים הקטנים, מהנשיקות של הבן הקטן שלי שיש לו ריח של לחמנייה טרייה ומהזוגית החדשה שלנו".

צילום: רונן פדידה

הזוגיות החדשה, שכבר בת שנתיים למעשה, היא עם אלי ברק בן ה-64, בעברו ראש החטיבה היהודית בשב"כ שהיה ממונה על הפעלתו של הסוכן אבישי רביב וזוכה מאחריות על ידי ועדת שמגר, ועדת החקירה לרצח רבין. הם הכירו דרך חברים משותפים ומדברים לאחרונה על מגורים משותפים, אחרי שתמכור את הבית הנוכחי. "הזוגיות עם אלי היא דבר מקסים, אפילו שאנחנו במקום קצת אחר. יש לו שלושה נכדים וילדים גדולים אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, ממש ציפור דרור, ואני עדיין עם בית וילדים. בזכות אלי הבנתי שאני הרבה יותר יפה בלי איפור, גם כשרואים את הכתמים. הוא כל הזמן מחזק אותי ללכת כמו שאני. כולם יגידו לך שאת יפה ומהממת אבל כשהאהבה שלך, הגבר שלך, אומר לך שאת הכי יפה בלי כיסוי, ושהוא לא רואה את הכתמים, זה אחרת. אין בוקר שאני לא קמה מסריחה והוא אומר לי שאני הכי יפה בעולם".

אחרי כל כך הרבה שנים, קשה להוציא ממך את רונית הדוגמנית?
"אחרי כל כך הרבה שנים וכל כך הרבה מבטים, זה קשה. אני מרגישה שבודקים אותי ולא בא לי שיתפסו אותי מוזנחת. אני רוצה שיהיה לי את המקום המכובד הזה".

צילום: רונן פדידה

אז איך את מתחזקת?
"אני פחות בקטע של חדרי כושר. זה כמו להיות במספרות או לעשות פדיקור מניקור, עזבו אותי. אני תמיד מושכת עם השיער הלבן כמה שאני יכולה ובמקום לצבוע אני מורחת צללית חומה איפה שיש לבן. אין לי סבלנות למספרה. פדיקור אני עושה לבד גם. הכי כיף בבית".

בוטוקס, חומצות, ניתוחים?
"בוטוקס עשיתי פעם אחת לפני שנה. יש לי חבר שהוא רופא והוא ביקש לעשות עליי הדגמה. עד היום הסתדרתי עם מה שיש, הנראות שלי היא מאוד אצילית וקלאסית ואני רוצה להתבגר בכבוד ולתת משהו אחר מעצמי. אני לא רוצה לאבד את הקמטים הקטנים במצח, גם בגלל המשחק. בוטוקס משטח הכל ובצילומים יש פוטושופ ותמיד אפשר למתוח עוד קצת עם קוקו גבוה. יש כל מיני קונצים".

קונצים יש, אבל אין תרופה לצביטה הזאת בלב כשהצעירות לוקחות את הבמה.
"אני גאה במפעל שהקמתי, ולא מרגישה שום דבר חוץ מ'וואלה, איזו דרך יש לה עוד לעבור בזמן שאני כבר נחה על זרי הדפנה'. אי אפשר לקחת ממני את מה שעשיתי. כל דבר שהוא מעבר זה אחלה, אבל לי אין כבר מה להוכיח".

אצילית וקלאסית (צילום: רונן פדידה)

צלחה את כל המשברים (צילום: רונן פדידה)

"אני מרגישה שבודקים אותי ולא בא לי שיתפסו אותי מוזנחת" (צילום: רונן פדידה)

קמה כמו רובוטריק (צילום: רונן פדידה)

"אין רגע שאני לא מרגישה את המוגבלות שלי" (צילום: רונן פדידה)

גם לרונית יודקביץ' קשה (צילום: רונן פדידה)

צילום: רונן פדידה | סטיילינג: פיני זומר ל"סולו"  | איפור: רותי עדי במוצרי L'Oréal Paris | שיער: פדור במוצרי L'Oréal Proffesional | בגדים (לפי הסדר): לוק 1: טבעת: תכשיטי BLOOM, עגילים: Kamery.co.il, בגד גוף: ElmarOnline, מכנסיים: גילדת המעצבים, נעליים: ניין ווסט, לוק 2: עגילים: Kamery.co.il, טבעת: תכשיטי BLOOM, שמלת מקסי: Victoria Beckham ל-FACTORY54, נעליים: ניין ווסט, לוק 3: עגילים: Kamery.co.il, טבעת: תכשיטי BLOOM, שמלת מיני: Self Portrait ל-FACTORY54, נעליים: ניין ווסט, משקפיים: Celine לאירוקה, לוק 4: עגילים וטבעת: תכשיטי BLOOM, בגד גוף: בוטיק ורנר, חצאית: Arketa Concept Store, נעליים: ניין ווסט, לוק 5: עגילים: Kamery.co.il, שמלה: ElmarOnline , טבעת: תכשיטי BLOOM, נעליים: ניין ווסט

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • מעונינת לקבל פרטים0502351954

    מאת: שרה |‏ 11 במרץ 2022 | 22:05
  • מאוד אוהבת את מבנה הפנים האצילות שלה. אחת היפות.

    מאת: יפיפיה |‏ 9 במרץ 2020 | 16:15
  • את יפייפיה, אצילית ומעוררת השראה!

    מאת: שירה |‏ 15 ביולי 2018 | 09:52
  • ממש לא יפה אפילו מכוערת

    מאת: רועי |‏ 15 ביולי 2018 | 02:30
  • בעזרת השם רפואה שלמה יקרה. את גדולה מהחיים

    מאת: ר |‏ 15 ביולי 2018 | 00:48
  • הייתה ונשארה יפה חכמה וטובה מבחוץ ומביפנים
    רונית אוהבים אותך ואל תפחדי מהחיים הם יפים גם שלפעמים הם קשים
    מאחלת לך בריאות ועשייה ויש לך מה ללמד

    מאת: מלכת ארץ ישראל |‏ 14 ביולי 2018 | 22:23
  • תותחית יפה אמיתית ומלאה באופטימיות של החיים . לוחמת ומנצחת . השראה

    מאת: יעל |‏ 14 ביולי 2018 | 22:12
  • מדהימה!! חיזקת אותי

    מאת: שירה |‏ 14 ביולי 2018 | 21:36
  • את מהממתת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 ביולי 2018 | 15:37
  • יפהפיה ומעוררת השראה , בהצלחה ובריאות איתנה

    מאת: שרון |‏ 14 ביולי 2018 | 15:18
  • יפהפיה ומעוררת השראה , כל הכבוד והרבה הצלחה ובריאות .

    מאת: שרון |‏ 14 ביולי 2018 | 15:16
  • הגבר כאן שירד על המראה של רונית : אני בטוחה שאתה דוגמן צמרת, גבר מהמם ובכלל לא בטטה עם קרס מכוערת וסוודר על החזה. הן קופצות עלייך מכל פינה, אליל יווני שכמוך.
    אבל לא לתת יותר מידי תשומת לב ללוזרים עצובים :
    הגיע הזמן שנשים בגיל המתאים יציגו מוצרים שמתאימים לנשים באותו הגיל. דוגמניות בנות 20 שמציגות מוצרים לנשים בנות 40+ לא עובד יותר בימנו. אף אחד לא מאמין שהפרגית הקטנה הזאת צריכה מייק-אפ לכיסוי קמטים.
    אני דווקא זוכרת אותה בתפקיד קטן ושובה לחלוטין ב"6 פעמים". תפקיד קטן אבל דומיננטי.

    בכנות אחת הנשים המרשימות בישראל.

    מאת: אנה |‏ 14 ביולי 2018 | 14:03
  • יפייפה חכמה תותחית אלופה השראה!!!!

    מאת: yael |‏ 14 ביולי 2018 | 13:11
  • את אישה יפה וחזקה המשיכי לחייך. הרבה גברים היו רוצים אותך.

    מאת: בנימין |‏ 14 ביולי 2018 | 11:49
  • נהניתי כל כך לקרוא את הכתבה עליך. את עושה רושם של אישה חזקה ואמיצה שרק מתחזקת עם כל מכשול וקושי ובוחרת לחייך אל החיים גם כשאלה לא קלים. את מהווה מקור השראה ודוגמא. שתצליחי תמיד בכל מעשי ידייך ובכל בחירותיך בחיים.

    מאת: מיכל |‏ 14 ביולי 2018 | 11:26
  • רונית את יפה מבפנים ומבחוץ… יש לי הרבה בנות משפחה עם ויטאליגו וזה כבר ממש לא נראה לי מוזר…. את מעוררת השראה, מוכשרת, אינטיליגנטית עם טעם משובח.. הבנים שלך נראים ילדים שמשקיעים בהם המון חום ואהבה.
    יישר כול

    מאת: יעל |‏ 14 ביולי 2018 | 10:16
  • השראה לכל אשה.

    מאת: עליזה |‏ 14 ביולי 2018 | 09:51
  • היא אחת הדוגמניות הכי יפות שנראו במדינתנו.

    מאת: גלית |‏ 14 ביולי 2018 | 09:03
  • אני בן 22 והיא פשוט מדהימה בעיניי בקטע אחר
    יותר מכול בת 22…

    מאת: דותן |‏ 14 ביולי 2018 | 07:36
  • אשה מהממת , מדהימה !

    מאת: סיגל |‏ 14 ביולי 2018 | 07:16
  • יפיפיה מדהימה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 ביולי 2018 | 06:57
  • מהממת, פנים וחוץ, מעוררת השראה .

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 ביולי 2018 | 06:34
  • רונית היפה, יש בך כוח שמעורר הערצה!!! המקום בו את מוצאת את הכוח להתמודד עם אתגרים, ולהקרין את הכוח שבך לילדייך וגם לכאלה שיושבים מאחורי המקלדת ונחשפים אלייך, הוא מקום בו עומדות נשים מיוחדות ונבחרות. אותי הטענת באופטימיות ….. שאפו. בהצלחה רבה בכל מקום בו תהיי,

    מאת: תושבת |‏ 14 ביולי 2018 | 06:31
  • יפהפיה,קלאסית ואצילית. ילדים יפהפיים ומקסימים עם שיער או בלי שיער הם נהדרים. תענוג לקרוא כתבה עם אישה אינטליגנטית ונעימה.

    מאת: דורי |‏ 14 ביולי 2018 | 05:59
  • רונית, את כל כך יפה וחתיכה!!! אפילו עם הכתמים!

    אבל מבינה מאוד את חלומותייך שהכתמים ייעלמו, כי המראה שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו, וכשיש לנו משהו שחריג מהנורמה – המבטים של הסביבה הולכים אליו באופן אוטומטי, ולכן ההתמודדות היא קשה.
    נראה לי שהחלום שלך יוכל להתגשם בקרוב, כי הרפואה כל הזמן מתקדמת.

    מאחלת לך הצלחה בכל דבר שאת עושה ותעשי!

    מאת: אחת |‏ 14 ביולי 2018 | 01:49
  • תודי שאת סובלת מכאב כרוני… בגלל העקמת והחלפת הירך, ואם את ממשיכה ללכת על נעלי עקב תבואי בטענות רק לעצמך. נעלי עקב למי שעברה ניתוח כזה זה מזוכיזם.

    מאת: האורתופדית |‏ 14 ביולי 2018 | 01:16
  • הכתמים הם שעושים אותך מיוחדת.ויותר יפה.

    מאת: יוסי |‏ 14 ביולי 2018 | 00:53
  • את פשוט יפה עם הכתמים ובלעדיהם!

    מאת: טלי |‏ 14 ביולי 2018 | 00:48
  • ואת פשוט השראה

    מאת: מקווה שהוא קורא את זה |‏ 14 ביולי 2018 | 00:17
  • את פשוט יפהפיה.

    מאת: מפרגנת |‏ 13 ביולי 2018 | 22:45
  • אישה יפיפייה ומדהימה בכל גיל, מאכזב אותי לשמוע כמה ייצור ילדים קיבלו מקום כלכך נכבד בחייה, אישה היא לא רק רחם ולא מכונה לייצור ילדים, זה לא העיקר בחיים ולא התוכן שלה! חבל שאישה מסתכלת על עצמה בצורה כזאת, את יצירת אומנות והקיום שלך בעולם חשוב לא פחות אם לא יהיו לך ילדים…

    מאת: אלה |‏ 13 ביולי 2018 | 17:32
  • אשה יפה ומרשימה

    מאת: מורן |‏ 13 ביולי 2018 | 16:38
  • את מדהימה ביופייך אבל רזה מדי..כואב להסתכל עליך :/

    מאת: אני |‏ 13 ביולי 2018 | 15:31
  • כל הליים רודפת אחרי כסף וגברים עם רבף..מחלות יש אצל הרבה מדפחות לכו למחלקת אקולוגיה בביהח תראו מזה נשים מעוררות השראה..אז יש לה כמה כתמים וואוו..בחורה שחצנית ומי שמכיר יודע כל כמה שנים כתבה על כלום עליה. לא מעניינת בעליל

    מאת: מה בדיוק מעורר בה השארה |‏ 13 ביולי 2018 | 15:13
  • אשה רעה ושקרנית

    מאת: מיכל שביט |‏ 13 ביולי 2018 | 14:53
  • מוכשרת בטירוף ואולי הישראלית הכי יפה אי פעם ואני לא מגזים. חולה עליה !!

    מאת: שי |‏ 13 ביולי 2018 | 14:40
  • היופי הפנימי שלך והעוצמה מאפילים על החיצוני שגם אותו אין לתאר. את מעוררת השראה ועוצרת נשימה.

    מאת: בר |‏ 13 ביולי 2018 | 14:29
  • בכל ראיון עמך אני נפעמת מחדש מעוצמותייך ומהשקפת עולמך מעוררי ההשראה. יופייך החיצוני לא דעך לרגע ואף משתבח עם השנים (זאת חרף מחלת הויטיליגו שיוצרת כתמים על עורך. יישר כוח על החשיפה והדרך האמיצה בה את בוחרת להתמודד עמה ולהעלותה לתודעה הציבורית, למען כל אלו שמתמודדים עמה ובושה מייסרת אותם, שלא לצורך), וזה הפנימי ניכר עוד יותר. המשיכי במלאכתך, חזקי ואמצי ודעי רק טוב.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 13 ביולי 2018 | 12:26
  • בכל ראיון אני נפעמת מחדש מעוצמותייך ומהשקפת עולמך מעוררי ההשראה. יופייך החיצוני לא דעך לרגע ואף משתבח עם השנים (זאת חרף תוספת הכתמים שספג גופך כתוצאה ממחלת הויטיליגו. בהקשר זה חשוב להודות לך על הדרך בה את בוחרת להתמודד עמה- בגבורה ובחשיפה אמיצה ומרשימה- למען חיזוקם והסרת הבושה של אלה המתמודדים עמה), וזה הפנימי אף ניכר עוד יותר. חזקי ואמצי ורק טוב.

    מאת: רונית יקרה, אנא קראי |‏ 13 ביולי 2018 | 12:21
  • אישה יפה זה לא משנה עם כתמים בלי העיקר הרגשה הנפשית
    יפיפייה היית ונשארת בהצלחה מקסימה

    מאת: מיקה |‏ 13 ביולי 2018 | 11:28
  • לצערי לא מוצא שום יופי או חן באשה הזאת אלה כיעור חיצוני ורדיפה אחריי ילדטת אבודה.וכמו שאמרת עם כלכך הרבה חסרונות וסירחון מה את מצפה מבניי זוגך שישארו איתך?לגי להיתקלח עדיף לך

    מאת: יובל |‏ 13 ביולי 2018 | 10:48
  • רונית את אישה חזקה ומהממת. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם

    מאת: דנה |‏ 13 ביולי 2018 | 10:28
  • יפיפייה אמיתית (מבפנים ובחוץ) ומעוררת השראה!

    מאת: לי |‏ 13 ביולי 2018 | 08:18
  • רונית את אישה חזקה עם יופי פנימי וחיצוני שראוי להערכה. המשיכי לצעוד זקופה.

    מאת: עדנה |‏ 13 ביולי 2018 | 05:50
  • יש אור . מחפשת חשמלאי?

    מאת: דנה |‏ 13 ביולי 2018 | 02:23
  • כיף לראות אישה בשלה וחזקה וגם יפיפיה ממש, יותר מעניין מלראות פרצוף שהוא לא יותר מפרצוף, שלא מביא איתו כמעט כלום.. אותי כאישה זה הרבה יותר קונה ומשכנע.

    מאת: רעות |‏ 13 ביולי 2018 | 02:04
  • למה אתם שמים איפור על הפנים? ככה אתם מעצימים אותה? בהסתרת הכמתים על הפנים ואי איפור על הגפיים? תצלמו אותה בצורה טבעית, איפור אווט? הפקה לא נכונה.

    מאת: מתן |‏ 13 ביולי 2018 | 00:59
  • לייק

    מאת: דניאל |‏ 13 ביולי 2018 | 00:48
  • קמפיין חכם

    מאת: שירו |‏ 13 ביולי 2018 | 00:46
  • לוריאל שיחקו אותה

    מאת: שיר |‏ 13 ביולי 2018 | 00:46
  • אחלה כתבה

    מאת: מיכל |‏ 13 ביולי 2018 | 00:46
  • יפה אצילית וכל כך מיוחדת, עד דמעות

    מאת: האשה הכי יפה בעולם |‏ 12 ביולי 2018 | 23:32
  • בעוד חודש אני נוסע עם משלחת הומניטרית לטנזניה שם נעסוק בשיפוץ בית היתומים ובלימוד בבית הספר המקומי. תעזרו לנו לשנות להם את החיים!!!
    רשמו בגוגל: מימונה טנזניה

    מאת: ד |‏ 12 ביולי 2018 | 23:31
  • אחת הנשים היפות שראיתי

    מאת: גל |‏ 12 ביולי 2018 | 23:08
  • הכתמים הם רק נקודות חן.כל הכבוד לך

    מאת: ירון |‏ 12 ביולי 2018 | 22:32
  • מקסימה! בהצלחה

    מאת: שרון |‏ 12 ביולי 2018 | 22:16
  • שלמות עולם

    מאת: איילת |‏ 12 ביולי 2018 | 21:53
  • את מדהימה מהממת חכמה מקסימה אצילית
    רק בריאות וכל הטוב שבעולם. .

    מאת: רוזיטה. |‏ 12 ביולי 2018 | 21:36
  • מדהימה! בריאות ואושר.

    מאת: מורן |‏ 12 ביולי 2018 | 20:54
  • משפחה מדהימה! סיפור חיים והתמודדות מעוררת השראה! עלו והצליחו!

    מאת: אלכס |‏ 12 ביולי 2018 | 20:50
  • מדהימה רונית..יופייך היה נראה לי תמיד כאידיאל יופי מאתגר אותי הקונספט של יופי נשי ומיגבלות פיזיות הייתי שמחה לשיתוף פעולה.♡

    מאת: אביה |‏ 12 ביולי 2018 | 20:08
  • כמה שהיא יפה !!

    מאת: שני בלום |‏ 12 ביולי 2018 | 19:20
  • יפייפיה . לוקחת הרבה צעירות בכיס הקטן. ממש לא שמים לב לויטלגו

    מאת: רונית |‏ 12 ביולי 2018 | 19:03
  • רוניתז, אישה חזקה וכל כך יפה!!!
    התרגשתי מאוד מהכתבה וכמה קשיים האישה הזאת עברה.
    תהיי חזקה כי את מהממת פנימית וחיצונית.
    רק בריאות לך ולרוי המדהים.

    מאת: מורן |‏ 12 ביולי 2018 | 18:54
  • שתפסיק להתלונן. היא נראית מעולה.

    מאת: ליאת |‏ 12 ביולי 2018 | 18:40
  • וואו, אישה מרשימה, הכתמים לא מורידים מילימטר מהיופי, מדהימה.

    מאת: אחת |‏ 12 ביולי 2018 | 18:23
  • מעוררת השראה
    עוף החול

    מאת: מדהימה - וואווו |‏ 12 ביולי 2018 | 17:35