קולקציות >

מהמסלול להמונים: שיתוף הפעולה של H&M ומוסקינו מגיע בקרוב לישראל

הגיע הזמן הזה בשנה בו נוחתת הקולקציה המשתלמת מכולן – זו שמשלבת בין H&M לבית אופנה יוקרתי. הרשת השוודית חברה הפעם למוסקינו, ויחד עם ג'רמי סקוט יצרה עבור הקהל הרחב קו פרוע ומלא בלינג במחירים שפויים. לא לבעלי לב חלש

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎11/10/2018 10:07
 

מוסקינו ו-H&M (צילום: הנס מוריץ)

H&M כבר הפכה את זה למנהג, מעין שירות לציבור אם תרצו – מדי שנה היא חוברת למעצב על ויוצרת בשיתוף איתו קולקציית קפסולה נגישה לקהל הרחב. כתב ידו של המעצב ניכר על הבגדים אבל הם מקבלים טוויסט לביש יותר, וחשוב מכך, תווית מחיר שיכולה לדבר גם אל מי שחובב קוטור, אבל העו"ש שלו פחות בעניין. עוד באפריל התבשרנו כי הפעם מדובר בג'רמי סקוט של מוסקינו, והסקרנות הייתה גדולה. עכשיו נחשפת הקולקציה במלואה ויש גם תאריך הגעה לחנויות בישראל – ה-8 בנובמבר.

סקוט ידוע באסתטיקה הפרועה שלו – עומס של פרינטים, צבעים ודיטיילים עם המון רפרנסים מתרבות הפופ. אריזות ממתקים, מדי מקדונלד'ס ודמויות קומיקס הם רק חלק מהפריטים שהמעצב כבר הצעיד על המסלול, ואת האווירה העליזה הזאת הוא מביא איתו אל הרשת השוודית, בווליום (טיפ-טיפה) פחות גבוה.

ילדי הניינטיז ישמחו (צילום: הנס מוריץ)

אם אתם מעדיפים להיטמע בקהל, קולקציית MOSCHINO[tv]H&M לא נועדה עבורכם. החל ממשחקי הפרופורציות ועד להדפסים העמוסים בכוונה, מדובר באוסף פריטים שקשה להישאר אדישים אליהם, בעיקר כשמשלבים כמה מהם ללוק אחד. יש שם דמויות של דיסני, את הלוגו האייקוני של MTV לצד זה של בית האופנה, רקמות שנראות כמו שכבות של גורמטים מוזהבים, קריסטלים, פאייטים ופרווה מלאכותית (בוורוד פוקסיה כמובן).

מי שרוצה להתחיל בקטן יתחבר כנראה לאגף האקססוריז העשיר והכיפי. אהבנו במיוחד את הקייס לסלולרי בדמותו של הדובון המזוהה עם מוסקינו, עגילי חישוק המשלבים שלשלאות עם שם המותג, תיק ערב דמוי מנעול וצ'וקר לוגו מוזהב.

לא לבעלי לב חלש (צילום: הנס מוריץ)

ההפתעה הגדולה של הקולקציה וללא ספק גולת הכותרת שלה היא אגף הכלבלבים. כן. H&M ומוסקינו יצרו קולר, רצועה ולצדם שתי אפשרויות לבוש לחברים על ארבע – סווטשירט עם קפוצ'ון או אפודת פוך גלאמית למדי, שיחממו את הפינצ'ר שלכם בחורף הקרוב ויבטיחו שאף אחד בגינת הכלבים לא יתעסק איתו.

כדי להמחיש עד כמה MOSCHINO[tv]H&M הוא ליין מלא אהבה שפונה לכולם, הקולקציה צולמה על חבריו ובני משפחתו של המעצב – הבלוגריות התאומות אמיאיה, זוכת העונה העשירית של רופול אקואריה, העוזרת של ג'רמי סקוט, סקורה בריידי, וחברו הטוב ביותר, פבלו אולה, שמתפקד על תקן מנהל מחלקת היח"צ של מוסקינו. אה, וגם ג'יג'י חדיד.

ניתן להשיג בחנות הדגל של H&M בקניון TLV החל מה-8.11
טווח מחירים: 79-1,699 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Moschino (@moschino) on

הצטלם לקמפיין עם משפחה וחברים. ג'רמי סקוט (צילום: הנס מוריץ)

לכווווולם, חוץ מלביישנים (צילום: הנס מוריץ)

כתב היד נשאר (צילום: הנס מוריץ)

מי מפחד מבלינג? (צילום: הנס מוריץ)

אם כבר פרווה סינתטית אז בוורוד פוקסיה (צילום: הנס מוריץ)

יש גם לגברים (צילום: הנס מוריץ)

משחקי פרופורציות (צילום: הנס מוריץ)

אקואריה, זוכת העונה העשירית של רופול (צילום: הנס מוריץ)

59-1,699 שקלים (צילום: הנס מוריץ)

שירות לציבור (צילום: הנס מוריץ)

מחווה ל-MTV (צילום: הנס מוריץ)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה