איך ל... >

המדריך המלא לטרנדים לקיץ 2015

לבן, צהוב, פסים (אבל לא כמו שאתם חושבים), פרנזים, ג'ינס מתרחב ופרחים בכל מיני גוונים– כל מה שאתם צריכים לדעת על מה ואיך ללבוש בעונה הקרובה

שרונה בונד מטרסו | ‏ פורסם ‎02/04/2015 17:52
 

אז מה נלבש בקיץ הקרוב? (צילום: שי יחזקאל)

למרות הגשם שירד השבוע, האביב כבר ממש פה ומיד אחריו, בהבדל של ימים בודדים מתחיל הקיץ. כל תחילת עונה ושאלת הטרנדים עולה אצל כולנו ובצדק. מה כדאי לקנות, מה אפשר למחזר משנה שעברה ואיפה כדאי להניח לטרנד שכבר ממש לא לעניין. בדיוק בשביל זה שיתפנו פעולה עם תלמידות בית הספר לסטיילינג של שנקר וביחד בחרנו שמונה טרנדים (מתוך עשרות) בולטים ודומיננטיים לעונה זו שנראו על מסלולי תצוגות האופנה בניו יורק, פריז, לונדון ומילאנו.

אי אפשר להתעלם מהשפעות החזקות משנות השבעים שתופסות מקום נרחב ודומיננטי העונה. איפה שלא נסתכל נמצא אלמנטים מהסבנטיז כמו מכנסיים מתרחבים, פרנזים, בדי קרושה, דפוסי פרחים במראה וינטג' וגם דפוסים שמפלרטטים עם פסיכדליה. ההשפעות של העשור ניכרות גם בסגנון השיער החביב על הפאשניסטיות, כרגע שיער במראה טבעי עם שביל באמצע ואיפור טבעי הם החזקים ביותר.

לצד זה מתקיימים בשלום גם פריטים מינימליסטים מתוחכמים, שילובי צבעים היוצרים בלוקים של צבע מעניינים, פריטים צבאיים ועוד. בסופו של יום, גם אם נראה כי אותם הטרנדים נצפים בכל מקום, לכל אחת מאיתנו האפשרות להשתמש בהם באופן ייחודי, לתת להם את המגע האישי וליצור באמצעותם מראה אחר ושונה, עם הטוויסט הפרטי שהופך את זה ללוק מיוחד.

אז הנה ההטרנדים החזקים ביותר לאביב קיץ 2015

הפסים החדשים – עם קריצות לעבר שנות השישים והשבעים, הפסים לעונה זו קצת השתגעו ומתאפיינים בעובי משתנה ומספר צבעים באותו הפריט, מה שיוצר עניין רב ובולטות. לצד זה גם פסים בשחור לבן, מזוגזגים ולא קונבנציונאליים, כמו אלו שבלטו על המסלול של בית האופנה הניו יורקי אלטוזארה, תופסים מקום של כבוד.

חולצה וחצאית: h&m, עגילי חישוק: אלדו, תיק קלאץ': בוטיק אליז. סטיילינג: ליאורה שימעוני (צילום: שי יחזקאל)

חליפת פסים שחור/לבן: נומרו 13, תיק וסנדלים: בוטיק אליז, עגילים: אלדו. סטיילינג: מירב פרץ (צילום: שי יחזקאל)

פרחוני – טרנד הפרחוני בסגנון הוינטג' עם פרחים בצבעוניות של חומים, כתומים, ותכלת עם גזרות נשפכות, בוהמייניות נוסח שנות השבעים מאד חזק העונה. מצד שני, גם פרחי הפסטלים הכה מתבקשים בעונת האביב יהיו בהרבה מקומות. אפשר להתפרע עם הפרחים וללבוש שמלת מקסי או חליפת שני חלקים פרחונית, או לחילופין למתן ולבחור פריט פרחוני אחד ולשלבו עם פריטים חלקים.

חולצה וחצאית: נומרו 13, סנדלים: ויצ'יני לבוטיק ניו פמינה. סטיילינג: מיכל פוירשטיין (צילום: שי יחזקאל)

חצאית פרחונית וגופייה: בוטיק ירין, ז'קט: קאלה, נעליים: בוטיק הלנה, עגילים: קרן וולף. סטיילינג: מיטל חוברה (צילום: שי יחזקאל)

קרושה ותחרות רומנטיות – כן זה אותו אריג שהיה נהוג לעשות ממנו מפות שולחן נוסח סבתא סורגת, או וילונות דקורטיביים באורך חצי. בניגוד לכל מה שחשבתם עליו, העונה הוא קיבל מגוון אינטרפרטציות סופר טרנדיות עם לולאות קטנות וצפופות בפטרנים לא קונבנציונאלים, או לולאות אובר-סייז שעושים את המראה לסופר שיקי.

זה נראה כמו תרגום מראה ישן, רומנטי ורך עם טוויסט של 2015. שמלות, חצאיות וטופים מקרושה נראו על מסלולים רבים בארץ כשהבולט ביניהם היה בקולקצית אביב קיץ של רשת גולף, ובחו"ל  מצאנו את הקרושה על המסלול של אוסקר דה לה רנטה, מייקל קורס, קוואלי ועוד רבים.

שמלה: דיזל, תיק ועגיל מטפס: h&m, סנדלים: דיסקו רוסו. סטיילינג: טל בוהין (צילום: שי יחזקאל)

מכנסיים ונעליים: זארה, חולצת קרושה: sheekshat, משקפיים: cast wear. סטיילינג: סילבי בוז'ו (צילום: שי יחזקאל)

צבע צהוב – בכל עונה יש מספר צבעים דומיננטיים ואחד המוכתר למלך של אותה העונה. אז הפעם, אי אפשר שלא לדבר על הצהוב.הוא קייצי ומשמח, ועם הגזרות הנכונות יכול להיות מתוחכם ביותר. אפשר לתת לו כל אינטרפטצייה, בין אם צעירה, שובבה ונערית, או עוקצנית ומפתיעה. ולמי שחושבות שזהו צבע לא קל שלא מתאים לכל אחת, זה לא עניין הצבע אלא הגוון. כל אחת והצהוב שנכון לה.

חצאית: בוטיק הלנה, חזייה: בוטיק נוני. סטיילינג: נועה בראל (צילום: שי יחזקאל)

חולצת אננסים: בוטיק דניאלה מכנסונים ווסט: לילהמיסט, משקפיים: A+, סנדלים: סטורי, עגילים: רוני קנטור, תיק: ספרינג. סטיילינג: לירון עציון (צילום: שי יחזקאל)

פרנזים – זה התחיל לפני כמה עונות עם תיקי פרנזים שהפכו לפריט חובה, עבר לסנדלי פרנזים נוסח סן טרופה ועכשיו, עם ההשתלטות המגמתית של פריטים בהשראת העשור השמיני למאה הקודמת, ניתן למצוא אותם גם על חצאיות, טופים, שמלות, וסטים ועליוניות. אייקון האופנה אוליביה פלרמו, הפציעה לאחרונה בלוק של חצאית קומות פרנזים חומה באורך מידי מזמש בשילוב עם חולצה מכופתרת גם כן מזמש, בבז' ששברה את האינסטגרם וגרמה לכולנו לחלום בהקיץ על פריטי פרנזים.

חצאית: A+, חולצה: בוטיק ירין, סנדלים: בוטיק דניאלה. סטיילינג: שקד נחמני (צילום: שי יחזקאל)

ווסט ושמלה: גולף, צמידים: אלדו. סטיילינג: ספיר צרויה (צילום: שי יחזקאל)

א-סימטרי כתף אחת – צמד המילים כתף אחת זורק אותנו למראות דיסקו היישר מהסרט "שיגעון המוזיקה", אך לא כך הדבר העונה. הטרנד בא בצורת שמלות בעלות מבנה וגוף, כשהכתף האחת נוטה להיות רחבה ובעלת נוכחות, או בטופים מתוחכמים ומורכבים.

שתי השמלות: tome לבוטיק ורנר. סטיילינג: אילונה רפאילוב ומיטל עוקשי מלין (צילום: שי יחזקאל)

מכנסיים רחבים – אולי הטרנד הכי בולט הקיץ הם המכנסיים המתרחבים. בין אם הם באורך מלא או באורך 3/4, המכנסיים האלה הם בגדר מאסט. הם משדרים קלילות ונינוחות לצד תחכום ומודרניות, והם מספקים מרחב מחייה לשני הקילו העודפים שאנחנו סוחבות מהחורף.

מכנסיים לבנים ארוכים: זארה, חולצה: נומרו 13, עליונית: בוטיק אליז, עגילים: קרן וולף, סנדלים: סווידיש הז בינז לסטורי. סטיילינג: טניה קלר (צילום: שי יחזקאל)

מכנסי 3/4: מכנסיים: זארה, חולצה: h&m, כובע: נומרו 13, נעליים: בוטיק אליז. סטיילינג: ליאל כהן (צילום: שי יחזקאל)

שסע – עושה רושם כי זהו טרנד שנותן הבלחה משמעותית ראשונה העונה, על מנת להישאר איתנו לעוד מספר עונות לא מבוטל. אין ספק שזו שעתן היפה של הירכיים, לאחר שחיתוכי השסע נראו על מסלולי התצוגות של אלטוזארה, ורסצ'ה, ויקטוריה בקהאם , יש לגיטימציה אטרקטיבית לחתוך את החצאית.

שמלה: סטורי, חגורה: גולף, נעליים: אלדו. סטיילינג: נטלי בוסטן (צילום: שי יחזקאל)

חצאית: סטורי, שריג וטי שרט: אמריקן וינטג', נעליים: דיסקו רוסו, צמידים: פנדורה. סטיילינג: נטלי בוסטן (צילום: שי יחזקאל)

הפקה והנחייה: שרונה בונד-מטרסו
צילום: שי יחזקאל
דוגמניות: לובי ועדי בורג לאלינור שחר
איפור: נורית חן לסולו
שיער: בועז עוזרי לסולו

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה