DIY >

רק לא צ'יז: כך תיראו טוב בכל התמונות של 2018

יש כאלה שנולדו עם היכולת להיראות מדהים בכל תמונה ויש מי שכמונו, מתחיל להתבלבל ולמצמץ בנוכחותה של מצלמה. אם יצאתם מוזר בכל התמונות של השנה שעברה, תרגישו חופשי למחוק אותן, לעבור על המדריך הזה ולפתוח חשבון אינסטוש חדש

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎03/01/2018 10:27
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

יש שני סוגים של אנשים – כאלה שנכנסים לפוזה מחושבת בשנייה שנשלפת מצלמה, וכאלה שמיד מתחילים למצמץ, להפגיז בחיוכים קריפיים ולנסות להבין איפה אמורים להניח את כל הידיים האלה. בעולם שבו מה שלא עלה לאינסטגרם לא באמת קרה, סיטואציות שכאלה הן חלק בלתי נמנע של כל מאורע, והן עלולות להיות מלחיצות ומעיקות למדי.

אם גם אתם, כמונו, לא נולדתם עם אותו גן פוטוגני חמקמק – אל חשש, המדריך הזה, אותו פיצחו ב"סטייל קאסטר", נועד בדיוק בשבילכם. קבלו תשעה טיפים פשוטים שיבטיחו שתראו מדהים בכל תמונה.

 

A post shared by Doina Ciobanu (@doina) on

השתמשו בלשון שלכם
לחיצה עם הלשון על החך העליון מאריכה את הצוואר, יוצרת מראה מעוצב יותר של קו הלסת והכי חשוב – מונעת את הופעתו של הסנטר הכפול.

 

A post shared by Vogue Japan (@voguejapan) on

הטו את הפנים
מבט ישר אל המצלמה ייצור מראה פנים גדול ורחב יותר. זה אולי נשמע מוזר, אבל נסו להטות את הסנטר כלפי מעלה ואז לאחד הצדדים וכוונו את המבט מעט גבוה יותר מקו העין הטבעי.

 

A post shared by Lucy Hale (@lucyhale) on

מצאו את הזווית
מדובר בטריק שלקוח הישר מהשטיח האדום. הטו את הגוף בזווית של 45 מעלות ומקמו את היד שקרובה יותר אל המצלמה על המותן. שלחו את הרגל הקרובה את המצלמה קדימה על קצות האצבעות והעבירו את המשקל אל הרגל האחורית. זה תמיד עובד לבלה חדיד.

הצליבו רגליים
הצלבה של הרגליים באזור השוקיים יוצרת מראה קז'ואלי וטבעי, ועל הדרך גם נותנת אשליה של רגליים ארוכות וצרות יותר.

 

A post shared by HM (@hm) on

אל תלכו עם הזרם
כדי להתבלט בתמונה קבוצתית ולא להיבלע בהמון, מצאו את התנוחה שלכם ואל תחקו את אלה שמסביב.

 

A post shared by (@bellahadid) on

למדו לחייך למצלמה
חיוך מזויף נגמר בדרך כלל בפנים מתוחות ועיניים מכווצות. נסו להתאמץ פחות ולדמות את החיוך הטבעי שלכם, כשהפה פתוח מעט והשפה התחתונה מקבילה לקו השפה העליונה. אם אתם לא נמנים בין חובבי החיוך המלא, צפו בכמה פרקים של "הטופ מודל הבאה של אמריקה" ולכו על ה"סמייז".

 

A post shared by Topshop (@topshop) on

התאמנו על עמידה נכונה
כנראה שכבר שמעתם את זה, אבל אין לזלזל בחשיבות העמידה הזקופה. מעבר לעובדה שהיא מאריכה את הגוף היא משדרת ביטחון ועוצמה שיראו הרבה יותר טוב על המקרר.

 

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

הבינו פרופורציות
או בפשטות – מה שקרוב יותר למצלמה נראה גדול יותר.

 

A post shared by bb (@brooklynbeckham) on

שחררו
כי הרי בתכלס, לאף אחד לא באמת אכפת איך יצאנו בתמונה חוץ מאתנו, אז עדיף להתעלם מהעדשה ופשוט ליהנות מהרגע. בסופו של דבר זה גם הכי פוטוגני.

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה