DIY >

נתפוס את כולם בציפורניים: מניקור פוקימון גו

אי אפשר יותר להימנע מזה. כולם ברחובות מנסים ללכוד פוקימונים כאילו אין יותר פייסבוק ואינסטגרם בעולם הזה. אז בין אם אתן ציידות ראשים מדופלמות או כאלו שעוד לא הצטרפו לחגיגה, מצאנו את הדרך המושלמת ליהנות מכל העולמות – קבלו מדריך למניקור פוכדור שיהפוך את הציפורניים שלכן לשיחת היום

גולדי פורמן | ‏ פורסם ‎17/07/2016 14:27
 

גו גו גו. מניקור פוכדור מיוחד לימים טרופים אלו (צילום: גולדי פורמן)

אם גם לכן קרה שסימסתן באמצע הרחוב ומישהו חשב שאתן מנסות לתפוס פוקימונים (טרו סטורי), אתן לא לבד. העולם השתגע סביב "פוקימון גו" וקשה שלא להישאב לטירוף הנוסטלגי הזה. פה פיקאצ'ו, שם צ'ארמנדר, הפוקימונים נמצאים בכל מקום ולכידתם היא לא דבר של מה בכך.

אז בין אם אכן הפכתן לציידות ראש מדופלמות, ובין אם לא הבנתן על מה כל המהומה, תוכלו כעת להתעלות על כולם ולהיות עם ידכן על העליונה בזכות מניקור "פוכדור" מיוחד, הלא הוא האמצעי בו תופסים את כל הפוקימונים הסוררים. שלפו ציפורניים, הלחימה האמיתית מתחילה.

חומרי עבודה:

החומרים שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

יש להתחיל כל אומנות ציפורניים במריחת שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 1: צבע בסיס: נמרח את הציפורנניים בשתי שכבות של לק בצבע לבן (אני השתמשתי בלק לבן של סינפול קולורס – Sinful Colors – Snow Me White) יש למרוח מייבש לק איכותי ולהמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 2: נניח במרכז הציפורן רצועת סלוטייפ דק* לאומנות ציפורניים

שלב 3: נמרח את החצי החיצוני של הציפורן בלק בצבע אדום (אני השתמשתי בלק אדום של סינפול קולורס – Sinful Colors – GoGo Girl)

שלב 4: נסיר את רצועת הסלוטייפ הדק

שלב 5: נצייר פס שחור עבה במרכז הציפורן עם מכחול לאומנות ציפורניים או באמצעות הנחת שתי רצועות סלוטייפ דק וצביעת החלק התחום בצבע שחור (אני השתמשתי בלק שחור של סינפול קולורס – Sinful Colors – Black On Black)

שלב 6: באמצעות מנקד לאומנות ציפורניים בעל ראש גדול* ניצור עיגול בצבע שחור במרכז הפס השחור שיצרנו בשלב הקודם

שלב 7 – באמצעות מנקד לאומנות ציפורניים בעל ראש בינוני* ניצור עיגול בצבע לבן במרכז העיגול השחור שיצרנו השלב הקודם

נסיים במריחת מייבש לק (Top Coat) על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סש ויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

*את החומרים ניתן לרכוש בחנות המקוונת של GOLDNAILS

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

לפיאקצ'ו אין עליכן (צילום: גולדי פורמן)

לבלוג של גולדי פורמן

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה