מתלבשות השבוע >

אימא עושה בושות: קריס ג'נר מעתיקה מקים את האאוטפיט

וגם: אמה ווטסון משתחררת מכבלי דיסני, ויקטוריה בקהאם עושה כבוד לברוקלין, קייטי פרי ממשיכה את מסכת הטירוף שלה, נעמי קמפבל במחווה לאנה ארונוב ובלאק צ'יינה בהופעת אורח מיוחדת שאסור לפספס. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

שרון טמיר | ‏ פורסם ‎29/06/2017 22:00
 

קייטי פרי, אמה ווטסון ובלאק צ'יינה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Pascal Le Segretain, Tim P. Whitby, Maury Phillips, Getty Images)

המתלבשות הטובות:

אמה ווטסון, מסיבת עיתונאים ל"The Circle", פריז
שמלה וטופ של לואי ויטון

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

אחרי מספר חודשי הפוגה ממסע היח"צ הבינלאומי שעשתה ל"היפה והחיה", שבה אמה ווטסון לזירת השטיח האדום עם לוק אדג'י המשוחרר מכבלי נסיכת דיסני והרמיוני גריינג'ר. בשמלת טול דקיקה ושקופה וטי-שירט לבנה עם הדפס יפני מבית לואי ויטון, ווטסון נראית חתרנית וקולית להפליא. עכשיו רק שתפסיק להיות כל כך טרחנית בחשבון האינסטגרם שלה והכל יהיה טוב בעולם הזה.

קייט בוסוורת', פסטיבל הקולנוע, פאלם ספרינס
שמלה של ברוק קולקשן

 

A post shared by Kate Bosworth (@katebosworth) on

תודה לאל על קייט בוסוורת' שיודעת להציל את המצב בשבועות בהן מדד המתלבשות הטובות נמוך במיוחד. השחקנית, שידועה בהוליווד בעיקר בזכות חוש האופנה המחודד שלה, הגיעה השבוע לפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס בשמלה של ברוק קולקשן שעושה חשק לתה קר בדרום ארה"ב. ווייב "חלף עם הרוח" שלה גורם לבוסוורת' להיראות כמו מתוך מאה אחרת, ולנו בעיקר גורם להרבה קנאה. אבל בכל זאת, מפרגנים.     

אריזונה מיוז, פתיחת ביתן הקיץ של גלריית סרפנטין, לונדון
שמלה של שאנל

צילום: Jeff Spicer/Jeff Spicer/Getty Images

הסופרמודל האמריקאית הגיעה השבוע למסיבה הכי נחשבת בלונדון – פתיחת ביתן הקיץ של גלריית סרפנטין, בשמלת שאנל שהיא תמצית הקיץ – לבנה, אוורירית ונשית במיוחד. אבל כיאה לקרל לגרפלד, חייב להיות פה איזשהו טוויסט, המגיע בדמות עיטורי כסף זוהרים המקנים ללוק אווירה שריונית שכאילו לקוחה מ"משחקי הכס". טיזר לעונה החדשה? לא נתפלא אם זה המקרה.    

סטייסי מרטין, פתיחת גלריית הקיץ של סרפנטין, לונדון
שמלה של ארדם

צילום: Jeff Spicer/Jeff Spicer/Getty Images

גם השחקנית הבריטית-צרפתייה סטייסי מרטין נכחה במסיבה של גלריית סרפנטין, ודפקה הופעה בשמלה מנקרת עיניים, במובן הכי טוב של המילה. בצללית ויקטוריאנית ובד קטיפה עם רקמות ג'פוניסטיות, היא אולי לא הכי מתאימה לגל חום אירופאי, אבל היא כל כך מרשימה ואצילית שאי אפשר שלא להעריך ולפנטז עליה מהצד.

ויקטוריה בקהאם, פתיחת תערוכת הצילומים של ברוקלין בקהאם, לונדון
טוטאל-לוק ויקטוריה בקהאם

 

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

כשההורים שלך הם האנשים הכי מפורסמים באנגליה, לא פלא שאתה לא מתפדח להיראות איתם בציבור. הרי במה יש להתבייש – אבא חתיך וחמוד ואמא אולי נראית כמו פסל שעווה, אבל גאד דאם איט, היא יודעת לעצב בגדים יפים ואיך ללבוש אותם. לראייה, הבקהאמים הגיעו לפתיחת תערוכת הצילומים של ברוקלין בלוק שקט ואלגנטי שנותן את מלוא הכבוד ליצירה של בנם הבכור. בלי שרוולים מלאי קעקועים מצד דיוויד, בלי מחשופים ושסעים של ויקטוריה, רק לוק מחויט, מכובד ואנגלי מאוד. בעניין מראה שרת בית הספר של ברוקלין, אגב, כן היה ראוי שההורים יתערבו.

המתלבשות הרעות:

קייטי פרי, הקלטות ל-Kiss FM Studios, לונדון
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: Tim P. Whitby/Getty Images

אז נכון שקייטי פרי נמצאת בתקופה לא קלה בחייה ("טרפת" תהיה מילה טובה לתיאור המצב), ולכן לבוא ולשפוט את בחירותיה האופנתיות הוא לא החלק המוסרי ביום שלנו, אבל לכל אחד יש תפקיד בחיים, ותפקידנו הוא לבוא, להעיר (ובתקווה) לשפר. אז קייטי, מסרי זאת לסטייליסטית שלך, ג'יימי מזרחי: להיראות כמו ברבי מהאייטיז שעברה לילה קשה במועדון זה אף פעם לא רעיון טוב.

איגי אזלייה, טקס פרסי המוזיקה של iHeartRadio, טורנטו
שמלה של כריסטיאן קוואן

צילום: Arthur Mola/Invision/AP

איגי אזלייה הציגה השבוע מקרה של הנדסה אנושית כבירה – שמלה כל כך צמודה וחשופה שהשאלה איך הצליחה להיכנס אליה, ויותר מזה – איך הצליחה לצאת ממנה, עוד נחקרת על ידי גדולים המדענים. אבל בעצם, למה כל הטרחה? השמלה נראית כאילו נלקחה מחדר הלבשה של מוסד לאס ווגאסי עתיק יומין, כזה שהגישה אליו היא דרך סיסמה סודית וחברות אישית עם הבעלים. איגי, בפעם הבאה שאת מגיעה לשטיח האדום, היינו ממליצים על משהו קצת יותר קליל ופחות חונק. סתם הצעה.

אוליביה מאן, אירוע יח"צ של Chef’s Cut, אל.איי

צילום: Araya Diaz/Getty Images for Chef's Cut Real Jerky

בימים כתיקונם, השחקנית אוליביה מאן מתלבשת לא רע על השטיח האדום. אבל גם לכוכבות יש לפעמים ימים לא טובים, בעיקר באירועי יח"צ שהסוכן שלהן הכריח אותן ללכת אליהם. קחו לדוגמה את האאוטפיט הנ"ל, שנראה כאילו נלקח מערימת הבגדים למחזור של משפחת קרדשיאן: שמלת אוברול ג'ינס קצרה וצמודה מדי, טי-שירט דהויה עם קרע בעייתי וגולת הכותרת – סנדלי עקב במראה גלדיאטור משנת 2011. האם אוליביה ישנה בשש השנים האחרונות ולא התעדכנה בטרנדים הנוכחיים? אם כן, היינו ממליצים לה על סיבוב קריאה נרחב בפאשן פורוורד.   

נעמי קמפבל, טקס פרסי ה-NBA, ניו יורק
שמלה של אלי סאאב

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images for TNT

לפי השמלה שלבשה נעמי קמפבל בטקס פרסי ה-NBA השבוע, הסופרמודל הבריטית היא הרכש החדש בלהקה של אנה ארונוב ב"רק רוצים לרקוד". היא כבר מוכנה לריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה שלה, ובאה קומפלט עם שמלת מיני קצרצרה ונוצות מכל כיוון. אנה, אם את הולכת לעבוד עם נעמי –רק תבקשי ממנה להשאיר את הטלפון הנייד מחוץ לסטודיו. אף אחת לא רוצה אייפון לתוך הראש.  

בלאק צ'יינה, טקס פרסי ה-BET, אל.איי

צילום: Maury Phillips/Getty Images

את רשימת המתלבשות השבועית שלנו חותמת האחת והיחידה, בלאק צ'יינה, בהופעת אורח מיוחדת במדור. כי אם חשבנו שבנות קרדישאן-ג'נר יודעות איך לקחת בגד ולהפוך אותו לפורח מוחלט, מגיעה הכבשה השחורה של המשפחה וטורפת את כל הקלפים מחדש. גם בגד גוף מסאטן (חושף פטמה), גם שכבות טול, גם שרוולים תפוחים (כפולים) וגם מכנסיים מתרחבים באקסטרים? יש פה הכל מהכל, כולל אחת מהפאות של קיילי וניתוח פלסטי אחד יותר מדי. כי אם כבר טראש, אז ככה בדיוק.

קו המשווה:
קים קרדשיאן
Vs. קריס ג'נר
שמלה של סלין, שרשרת של
Yeezy x Jacobs & Co

זה שבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר חולקות בגדים, כבר ידוע ומוכר לכל. אבל להשאיל את אותו הבגד ואז לאבזר בדיוק אותו הדבר (כשעדשות הפפראצי מתעדות הכל) זה כבר ביג נו נו. לתהייתכם, קים הייתה הראשונה ללבוש את שמלת הסריג הזו של סלין ולענוד את שרשרת הזהב של ייזי, ורק אז אמא קריס ראתה כי טוב והלכה על קופי פייסט מושלם. היא אמנם בחרה בזוג מגפיים אחרים והוסיפה שרשרת זהב נוספת למיקס, אבל בואו לא נהיה קטנוניים. יש פה בחירה פרוידיאנית מוחלטת, שאפשר לדון בה במשך עונה שלמה של הקרדשיאנס. היינו לגמרי צופים בה בבינג'.

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה