ביוטי >
עסקת המיליארדים: היילי ביבר מוכרת את המותג שלה ולמה זה שווה לנו?
פחות משלוש שנים מאז השיקה היילי ביבר את המותג לה Rhode וכבר היא עושה עליו אקזיט מטורף כשהיא מוכרת אותו לתאגיד ביוטי בסכום של מיליארד דולר. ואיך זה עוזר לנו? בתוך כל העסקה הגדולה הזו הכריזו כי המותג יתחיל למכור את המוצרים הנחשקים שלו ברשת ספורה. עוד אבן דרך בהצלחה הגלובלית של ביבר
מותג הביוטי של היילי ביבר עוד לא חוגג שלוש, וכבר נרכש בעסקת ענק על-ידי ענקית הביוטי האמריקאית E.l.f בסכום של מיליארד דולר. ביוני 2022 הדוגמנית והסלבריטאית השיקה את Rhode, עם שלושה מוצרים שהפכו לבסט-סלרים, ותוך זמן קצר הפך המותג להצלחה מסחרית מסחררת ולשם דבר בכל מה שקשור למיתוג ויראלי ויצירת באזז.
Rhode מזוהה עם מוצרים כמו הגלייזינג מילק ובעיקר עם השפתון הפפטידי, שזכה גם לקייס טלפוני ייעודי, שנחגג ברשתות והפך לסמל ההצלחה הלא רשמי של המותג. בתחילת החודש הגיעה ההכרזה על מכירת מוצרי המותג ברשת ספורה- אבן דרך משמעותית בסיפור ההצלחה הגלובלי.
המנכ"ל והנשיא של E.l.f סיפר ל-WWD על ההישגים חסרי התקדים שהובילו לרכישה. מותג שצמח למכירות נטו של 212 מיליון דולר תוך פחות משלוש שנים, רק עם עשרה מוצרים ומודל מכירות ישרות לצרכן- הוא תופעה שקשה היה לחזות.
גם אחרי המכירה ביבר תמשיך להוביל את המותג כמנהלת הקריאטיבית והחדשנות. העסקה יוצאת הדופן מוכיחה שגם בעידן הצפת מותגי הסלבס בתחום הביוטי, יש עדיין מקום לצמיחה, הבאת בשורה חדשה ומחזורי רווחים מטורפים.
השאירו תגובה