ביוטי >

נמצאה הדרך להיפטר מהראשים השחורים בלי ללכת לקוסמטיקאית

סטיק פילינג עדין, מסכת בוץ מבעבעת וקרם לחות קליל במרקם של ג'ל. למותג הטיפוח הקוריאני TONYMOLY יש מוצרים שיעזרו לכם להתמודד עם המטרד הכי עקשן של עור הפנים

Fashion Forward בשיתוף TONYMOLY | ‏ פורסם ‎25/08/2019 8:08
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by N A S T Y A (@nastyalisansky) on

אחד המטרדים הגדולים ביותר בכל הנוגע לעור הפנים הם הראשים השחורים. כשהם שם, נדמה כאילו הם כל מה שרואים כשמתבוננים בנו, ולפעמים נראה שבלתי אפשרי לנצח אותם בלי התערבות של בעל מקצוע. אבל אפשר.

סדרת Takopore של מותג הטיפוח הקוריאני TONYMOLY עושה בדיוק את זה, עם כמה מהמוצרים היעילים (והמתוקים ביותר) שיצא לנו לראות. היא ארוזה כולה בבקבוקונים דמויי תמנונים ידידותיים, שכל מטרתם לעזור לנו להיפטר מהנקודות הלא רצויות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

הפילינג סטיק הוא התמנון הקטן שבחבורה. הוא מכיל תרכובת של צמחי ים, סיבי תאית, בוץ שחור וגרגרי פחם שמאפשרים ניקוי עמוק של הנקבוביות. אבקת הפחם העדינה שבו מסירה את הראשים השחורים ותאי עור מתים, הבוץ הניו זילנדי סופח את עודפי השומן והחלב המיותרים, מיצוי הכבול השחור מסלק רעלים והטאורין מכווץ את הנקבוביות, מעניק לחות מחודשת וממצק את עור הפנים.

בזכות מבנה האריזה הסטיק נוח מאוד לאחיזה, והריח שלו מרענן ונעים. כשהפנים נקיות ומעט לחות פשוט מעסים באמצעותו 3-4 פעמים בשבוע את האזורים המועדים לפורענות (בעיקר אזור ה-T שכולל את המצח, הסנטר, האף וסביבתו) ושוטפים במים פושרים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Oren Gal (@realsmoothie) on

מסכת הבוץ המבעבעת היא התכשיר האינסטגרמי ביותר בסדרה, אבל מעבר להיותה פוטוגנית היא גם באמת מנקה את העור וסופחת את עודפי השומן והחלב באמצעות בוץ קוסמטי ומינרלים. המסכה מתפזרת בקלות באופן אחיד על עור הפנים ומבעבעת בעדינות, ולמרות המראה האפרפר שעלול להיות מאיים במבט ראשון, היא בעלת ניחוח עדין ופרשי ולא מרגישה כבדה או מעיקה.

אחרי השימוש במסכה מומלץ לקנח עם קרם הפנים מסדרת Takopore, שמשלים את הפעולה ומחזיר לעור את הלחות שהוא זקוק לה. כמו יתר המוצרים, גם הקרם מכיל טאורין, מינרלים ומיצוי כבול שחור, לצד מי אוקיינוס מהוואי. הוא אמנם מיועד בעיקר לעור מעורב עד שמן, אבל מרקם הג'ל הקריר והקליל שלו והספיגה המהירה הופכים אותו אידיאלי לימי הקיץ החמים, ואבקת האלמוגים שמסתתרת בתוכו מאפשרת לו לשמש גם כפריימר וכבסיס מושלם למייק-אפ במראה מאט טבעי.

להשיג בסופר-פארם בסניפים או באתר ובדיוטי פרי. 

יעיל ומתוק (צילום: יח"צ)

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה