ביוטי >

עדן פינס הגיעה להשקה של פאקו רבאן בפריז וכבשה את כולם

נסענו עם עדן פינס להשקת המהדורה המיוחדת של וואן מיליון גרסת פאקמן, ותסמכו עלינו כשאנחנו אומרות שאם יש מישהי אחת שאף אחד לא הצליח להוריד ממנה את העיניים – זאת המתולתלת הישראלית

נגה זילבר | ‏ פורסם ‎14/07/2019 9:56
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paco Rabanne Parfums (@pacorabanneparfums) on

יש בשמים שהבקבוק שלהם כל כך איקוני עד שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהחוויה – אחרי הכל העיצוב החיצוני הוא זה שיוצר את החיבור הראשוני עם הבושם ומציג את הריח עוד לפני ההתזה הראשונה, מספר את הסיפור שלו ומושך אותנו אליו מבין כל אלה שניבטים אלינו מהמדף בפארם. זה של וואן מיליון מבית פאקו רבאן מצטיין בקטגוריה הנ"ל.

הבקבוק שלו, שעוצב על ידי נואה דושופר לורנס, נראה כמו מטיל זהב מנצנץ ומושך אליו את העין מיד. לא פלא ששלושה שבועות בלבד לאחר שהושק ב-2008 הוא הגיע למקום הראשון במכירות ברשת ספורה, וזה עוד לפני שיצא לדרך הקמפיין הפרסומי לבושם החדש.

מהפנטת. עדן פינס (צילום: יח"צ)

מאז שמר וואן מיליון על מעמדו עם עדת מעריצים נאמנה (אליה מצטרפים חברים חדשים בכל יום), בזכות הריח מלא הנוכחות – מתקתק במידה אבל לא מכביד. הוא אחד הפופולריים בעולם, ובכל זאת בפאקו רבאן משתדלים לתת לו טוויסט מרענן מפעם לפעם.

המהדורה החדשה של הבושם שיוצאת עכשיו מרגשת במיוחד – פרי שיתוף פעולה עם משחק הווידאו הנוסטלגי פאקמן, שנמצא ממש לפני חגיגות 40 השנה להולדתו. המכורים לניחוח של וואן מיליון ישמחו לשמוע שהריח הקלאסי נותר כשהיה, אבל הבקבוקים והאריזה קיבלו שדרוג כיפי עם דמותו של פאקמן, ועם קריסטלים המדמים את הגלולות אחריהן תרה הדמות הצהובה במבוך.

מהדורה מוגבלת מתוקה במיוחד (צילום: יח"צ)

בהתאם, השקת המהדורה המיוחדת נערכה בפריז, בחלל שכולו ארקייד יוקרתי ובוהק. המקום התמלא מכונות משחק זהובות, מתחם צילומים פוטוגני ומסכי ענק, בהם יכלו להשתעשע הבלוגרים ואנשי התעשייה שהוזמנו לחגוג את המאורע. אנחנו הגענו לשם עם עדן פינס, שנכנסה למקום ולגמרי גנבה את הפוקוס של כולם.

פינס, לבושה בחליפת דנים בצבע זהב, טופ של המותג והרבה בלינג, נראתה כמו אלילה והשתלבה באופן מושלם בחלל, כשהתלתלים המזוהים עמה היו משוחררים בחופשיות. לא פלא שבית האופנה בחר להעלות דווקא את התמונה שלה לחשבון האינסטגרם הרשמי אחרי המסיבה.

מגרש משחקים לגדולים (צילום: יח"צ)

כעת וואן מיליון פאקמן קולקשן מגיע גם לארץ ואיתו מתחם משחקים דומה לזה בפריז, שהוקם בקניון TLV ויהיה פתוח לציבור הרחב עד ה-25.7 – כי גם לישראלים מגיע ליהנות מהחוויה המלאה. המהדורה המדוברת נמכרת בישראל בסופר פארם בלבד, ומחירה 349 שקלים עבור הגרסה הנשית (80 מ"ל) ו- 269 שקלים עבור זו הגברית (100 מ"ל).

מריה ברנד הייתה שם (צילום: יח"צ)

בקבוק איקוני (צילום: יח"צ)

גם בישראל אפשר להנות מהחוויה (צילום: יח"צ)

טוויסט (צילום: יח"צ)

מתחם צילומים פוטוגני (צילום: יח"צ)

הריח הקלאסי נשאר (צילום: יח"צ)

מי לא אוהב זהב? (צילום: יח"צ)


* הכותבת הייתה אורחת של פאקו רבאן בפריז

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה