ביוטי >

קיילי בדרך לאקזיט? ג'נר קיבלה הצעה למכור את החברה ב-2 מיליארד שקלים

המיליארדרית היזמית הצעירה בעולם, קיילי ג'נר, שעשתה את ההון לה כבר בגיל 19, קיבלה הצעה מפתה מחברת ביוטי למכור את קיילי קוסמטיקס בלמעלה מ-2 מיליארד שקלים. העתיד עוד לפניה והוא נראה ורוד

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎27/06/2019 11:38
 

קיילי. כמויות כסף בלתי הגיונית בגיל 21 (צילום: Jon Kopaloff לגטי אימג'ס)

קיילי ג׳נר, המיליארדרית היזמית הצעירה בעולם, עשויה לעשות מהלך עסקי פנומנלי ולמכור את החברה שעמלה עליה והקימה בעשר אצבעות והמון שפתון נוזלי, תמורת סכום יפה ועגול של 600 מיליון דולר (שזה שני מיליארד ומשהו שקלים, למתעניינים).

ההצעה, שהודלפה לתקשורת, מגיעה מחברה בשם קוטי אינק. שבבעלותה מותגי ענק כמו קאבר גירל והלקים של OPI. החברה, המאמינה באפשרויותיה של קיילי לגדול ולגדול, וכל ההיסטוריה האחרונה שלה בתחום רק מוכיחה את התאוריה. קיילי מתרחבת בתקופה האחרונה, לא מפסיקה להמציא עוד ועוד מוצרים, ומדברת כל הזמן על הצעד הבא, כך שלמרות תו המחיר הגבוה, יכול להיות שמדובר ברגע הנכון לרכוש ממנה את המותג ולהיכנס לביזנס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

על פי העיתונות האמריקנית, ג׳נר מחפשת כבר זמן מה קונים ושותפים רציניים לקיילי קוסמטיקס, אבל לא מתפשרת ולא תמכור עד שיגיע הדיל הטוב ביותר. הדיל הזה כבר בשלבים מתקדמים, והוא יקנה לקוטי אינק. שליטה של מעל חמישים אחוזים מהחברה.

ג׳נר תמשיך להחזיק ב-49 אחוזים, ותמשיך להרוויח יפה, אך חברת ענק תישא איתה בנטל ותיקח אותה למחוזות חדשים, וגם, ככל הנראה, למכירה ישירה בחנויות. זה הזמן לשוב ולהזכיר שהגברת הזו בת 21 בלבד, ושבאמת כל העתיד עוד לפניה, והוא נראה ורוד ביותר.

עשתה הון מהרצון לשפתיים יותר עבות (צילום: Jamie McCarthy לגטי אימג'ס)

הצלחה ברורה בעולם הביוטי (צילום: Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

בוס ליידי (צילום: Dia Dipasupil לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה