ביוטי >

השיזוף המושלם עובר דרך מדף הטיפוח

הקיץ פה והרצון שלנו להיראות יותר שזופים עם עור פנים קורן ובריא יכול להתממש. קבלו את הטיפים הכי חשובים שיהפכו את השיזוף לא רק למוגן יותר, אלא גם להרבה יותר יפה

Fashion Forward בשיתוף אלקליל | ‏ פורסם ‎24/06/2019 9:32
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev) on

Summer Ready הוא לא רק האשטאג פופולרי במיוחד באינסטגרם. הוא גם תזכורות לכל חובבות הטיפוח שהעונה החמה שבפתח מחייבת התאמות של שגרת הביוטי והמוצרים שמרכיבים אותה. הדרך לשיזוף מושלם בתמונת ביקיני או עור פנים קורן ובריא בסלפי מהחופשה, עוברת בשדרוגים קטנים על מדף הטיפוח שהופכים את היום-יום שלנו לא רק לבריא ומוגן יותר אלא גם לסופר יפה.

מוצרי הטיפוח המתקדמים של היום מאפשרים לנו להגשים חלום ישן, לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. למה הכוונה? מראה עור שזוף הוא כבר לא רק תוצר של שעות צלייה מרובות ומסוכנות על החוף. למעשה, ניתן להגיע למראה טבעי והורס גם מול המראה בבית.

צילום: יח"צ

מוצרי איפור ומשזפים

קחי למשל את משזף הפודרה Bronze Goddess, בעל האפקט הטבעי והמרקם המשיי. כשאת רוצה להעניק לעור הפנים את הברק העמוק של השיזוף, ולאזן את רמת השמנוניות בעור – זה האחד עבורך. פודרה משזפת היא רק דוגמה אחת למגוון של מוצרי איפור שיקנו לך מראה חלומי, ואם את מחובבות האיפור בקיץ, מומלץ להפוך את מלאכת האיפור לקלה, עמידה ואיכותית יותר עם הפריימר Face Protect Lotion SPF50 של MAC - פריימר המחליק את העור ומשווה לו מראה יוקרתי ואף מכיל הגנה גבוהה ביותר של SPF50 – מושלמת לקיץ הישראלי.

בשנים האחרונות גם שאר חלקי הגוף מצטרפים לחגיגה השזופה עם שפע של מוצרים המיועדים לשיזוף עצמי אחיד, זוהר וקל. אנחנו התאהבנו ב-Self Sun Body Tinted Lotion של קליניק שמאפשר שיזוף עצמי מעולה לגוף בלי הפתעות מיותרות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JULIE SARINANA (@sincerelyjules) on

הגנה מפני השמש

אם הגנה מהשמש לא נשמעה לך עד היום כפעולה הכי סקסית בשגרת הטיפוח שלך, תחשבי שנית. מוצרי ההגנה המתקדמים מציעים חוויה שיקית מתמיד וכוללים כמה פעולות חשובות בשימוש במוצר אחר. קרם ה-BBDay Wear של אסתי לאודר עונה בדיוק על ההגדרה הזו – הוא גם מלחח, גם מגן על העור מפני נזקי השמש (SPF35) וגם מקנה לעור גוון אחיד ויפה יותר.

הגנה על העור היא סופר חשובה בכל יציאה לשמש, ועבור מי מכן שאינן חובבות עומס של מוצרי קרם על הפנים, פיתחו במעבדות קליניק מקדם הגנה מהפכני בעל מרקם קליל במיוחד שנספג בעור בשניות, ומכיל מקדם הגנה 50SPF החוסם את הקרניים המזיקות. ה-SPF50 Mineral Fluid for Face מיועד לפנים ומוצע בבקבוקון קטנטן שנכנס לכל ארנק, תיק ואפילו לכיס. טיפה ממנו מספיקה לשעות של הגנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lena Perminova (@lenaperminova) on

עוד כמה טיפים כדי להפוך את הקיץ שלך למואר ויפה יותר:

* אל תשכחי את השפתיים שלך. דאגי תמיד שיהיה לך בתיק שפתון מלחח ומגן כמו ה-Bronze Goddess blooming של אסתי לאודר. הוא קליל, נהדר גם כשכבת בסיס לשפתון האהוב שלך או סתם מבליט את הגוון הטבעי של השפתיים כשאת בנטורל או בדרך לים. 

* שימוש במברשות ייעודיות יכול לעשות את כל ההבדל במראה האיפור השזוף שלך. בדקי את Face Blender Brush של בובי בראון ואת מגוון המברשות האחרות שמיועדות בדיוק להשגת המראה הטבעי שאנחנו כל כך אוהבות. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

* לפעמים נגיעות הארה מדויקות של היילייטר איכותי הן כל מה שאת צריכה כדי לתת לפנים שלך גלואו שמשי. סטיק ההארה של בובי בראון הוא סוג של מאסט לקיץ. הוא מגיע במרקם קרמי, מחליק על הפנים ונותן להן נגיעות של זוהר בדיוק איפה שצריך.

* הגודל כן קובע! עונת הקיץ, כידוע, היא גם עונת הנסיעות ואף אחת לא אוהבת להיתקע עם תיק ששוקל טון. חפשי את אריזות ה"טו-גו" הקלילות שיאפשרו לך להמשיך בשגרת הטיפוח הביתית שלך גם כשאת רחוקה. MAC למשל, מציעים את תרסיס הלחות האייקוני Prep + Prime Fix + המכיל ויטמינים ומינרלים המעניקים לחות מיידית, מרעננים את העור ומקבעים את האיפור בגרסה מוקטנת של 30 מ"ל.

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה