ביוטי >

איך תארזו מזוודה שתתאים לשני בני הזוג?

מה עושים כשנוסעים לחופשת קיץ עם הבן זוג אבל לא רוצים לסחוב יותר מדי? פשוט מכינים מזוודה שבה רוב הפריטים יכולים להתאים לשניכם. קבלו את המדריך לאריזת היוניסקס היעילה ביותר

שרונה בונד מטרסו בשיתוף Tom Ford | ‏ פורסם ‎20/06/2019 8:00
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on  

העולם מתחלק לאלו שאורזים לפחות שלוש מזוודות לא הגיוניות בגודלן כשהם נוסעים לסופ"ש, ויש כאלה שמסוגלים לנסוע גם עם טרולי קטן ממש לחופשה של שבוע. בשני המקרים יש פלוסים ומינוסים. אלו שאורזים יותר מדי מוצאים את עצמם לפעמים אבודים בתוך גיבוב של פריטים שרק יוצרים בלגן ותחושת עומס, ואילו אלו ומי שאורזים מעט אמנם טס בקלילות מבלי לחכות למזוודות בשדה, אך עשוי למצוא את עצמו תקועים אחרי כמה ימים במחסור ואי יכולת לגוון בלוקים. ובימינו, בואו נודה, רובנו זקוקים למבחר לוקים שיהיו לנו בחופשה (ואף מילה על האינסטגרם).

אז איך פותרים את המצוקה, מה עושים כשנוסעים לחופשת קיץ עם הבן זוג אבל לא רוצים לסחוב יותר מדי? פשוט מכינים מזוודה שבה רוב הפריטים יכולים להתאים לשניכם. זה יוצר חיבור ובעיקר יוצר המון מקום. אז איך בוחרים פריטים שמתאימים לנשים ולגברים ומה עושים עם תיק הרחצה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Linda Tol (@lindatol_) on

העונה, בתקופה בה הצבעים הנייטרלים כמו: לבן, בז', גווני חום, מוקה וכחול הם הכי חמים שיש, חשבנו שיהיה ממש חמוד ויעיל לנסות לפחות פעם אחת לארוז מזוודה אחת זוגית, שלו ושלה יחד, מפני שהגזרות והצבעים הנכונים לעכשיו מאפשרים את זה ממש בקלות.

נתחיל במראה הפשוט, הנקי והיפה מכולם: ג'ינס וטי שירט שבהחלט יכולים להתאים לשניכם. זרקו מעל בלייזר קליל ואתם מסודרים גם לדרינק של הערב. אפשר להוסיף מעל הטי שירט וללכת על חולצות מכופתרות מפשתן – חולצות שעבר היו נחלת הגברים בלבד אבל מזמן נלקחו לצד הנשי גם. גם ז'אנר המכנסיים הקצרים שהפכו העונה לשם דבר בארון הנשים, הם עניין שצריך להתייחס אליו בעיקר כי יש שם לא מעט סוגים שיכולים להתאים לשני המינים.

בקטגוריית הבישום לחופשה כזו שווה לחסוך מקום בתיק הרחצה שתמיד מתפוצץ ולקחת את הבושם שמתאים לשניכם ומושלם לחופשה קייצית. "קוסטה דה אזורה" של טום פורד הוא הפיתרון הכי סטייל שיש עכשיו. כבר בשם שלו הוא מגלם את החלום על חוף טהור ובתולי עם מים כחולים וצלולים בניחוח קליל שכל כך משקף את עונת האביב והקיץ, וכמו רוב בשמיו של פורד מתאים לשני המינים.

1. משקפי שמש, IZIPIZI , מחיר: 185 שקלים. 2. מטפחת, COS, מחיר: 255 שקלים. 3. כובע, RAG & BONE לפקטור 54, מחיר: 1100 שקלים, 4. ז'קט, reserved, מחיר: 239 שקלים. 5. חולצה, pull and bear, מחיר: 129 שקלים. 6. שרשרת, פדני, מחיר: 4980 שקלים. 7. מכנסיים, COS, מחיר: 295 שקלים. 8. בושם, טום פורד, מחיר: 487 שקלים ל-50 מ"ל 9. סנדלים, pull and bear, מחיר: 169 שקלים.

 

 

 

 

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה