ביוטי >

מקדמי ההגנה שישדרגו את עור הפנים

חוקי המשחק השתנו: הקיץ הזה לא רק תשמרו על הפנים מפני הקרינה החזקה, אלא באותו הזמן גם תדאגו לו בצורה הטובה ביותר. הכירו את מקדמי ההגנה הכי בריאים לעור, עם מאה אחוז חומרים מינרליים

Fashion Forward בשיתוף קליניק | ‏ פורסם ‎20/05/2019 9:09
 

להגיע מוכנות לקיץ (צילום: יח"צ חו"ל)

כולנו מכירות את המשוואה. קיץ ישראלי פלוס יציאה מהבית ללא ספק שווה קרם הגנה. יחד עם עליית המודעות להכרחיות של שימוש בקרמים שעוזרים להילחם בנזקי הקרינה, לא כולנו מקפידות על קריאת האותיות הקטנות והבנה של מה בעצם אנחנו מורחות על העור שלנו – ואיך נכון לספק לו הגנה שהיא לא פחות ממעולה.

דור הקרמים הקודם סיפק אולי מענה לדרישה הבסיסית של מקדמי ההגנה, אבל לא נתן את האקסטרה שאנחנו כל כך אוהבות למצוא במוצרי הטיפוח שלנו ושכיום אנחנו כבר צריכות ויכולות לדרוש. אם פעם הסתפקנו בקרם שמשאיר על הפנים שכבה אטומה ולבנה, התאזרנו בסבלנות עד שהוא באמת יתחיל להגן עלינו או סיכנו את העור שלנו באפשרות להתפתחות אלרגיה, היום חוקי המשחק משתנים.

לפנים ולגוף (צילום: יח"צ חו"ל)

כחברת הקוסמטיקה היוקרתית הראשונה שהציעה תכשירי הגנה מהשמש, לקליניק יש את הידע, הניסיון והטכנולוגיה להיות מובילה בתחום ולספק לנו פתרונות שלא רק מגנים עלינו מהשמש, אלא גם מפני סיכונים שמתחבאים בשימוש בקרמים בעלי מרכיבים אחרים. שניה לפני שהקיץ מתחיל שווה להכיר כמה מהכוכבים של משפחת המוצרים הגדולה של קליניק, שיהפכו את העונה החמה לא רק ליפה ונעימה יותר אלא גם להרבה יותר בטוחה.

אז על מה כל הדיבור? קליניק מציעה שני קרמים לפנים (עם SPF30 ו-SPF50) וקרם לגוף (SPF30) שמספקים הגנה קלילה, בלתי נראית, שמתאימה לכל סוגי וגווני העור ומבוססת על 100% מרכיבים מינרליים. היתרונות של הקרמים המינרליים רבים ומפתים - הם נותנים הגנה מידית ומספקים תוצאות על המקום, כך שלא צריך להמתין יותר עד שהם מתחילים לעבוד. בנוסף, השימוש בהם נוח מאוד. הם נספגים בקלות ובמהירות בעור, אינם גורמים לתחושה שמנונית ומתאימים גם לבעלות העור הרגיש ביותר.

נספגים בקלות ומתחילים לפעול מיד (צילום: יח"צ חו"ל)

יתרון נוסף ומשמעותי נמצא בכך שהקרמים המינרליים מגנים על העור מבלי להיספג בתוכו ובעצם חוסמים באופן פיזי את קרני ה-UV המזיקות. זאת גם הסיבה שהם הפכו לפייבוריטים של רופאי העור, שממליצים עליהם לכל מי שסובל מעור רגיש או עם נטייה לדלקות.

הבשורה החדשה של קליניק בתחום ההגנה מהשמש מאפשרת ליהנות מכל העולמות ובקיצור- "ללכת עם אבל להרגיש בלי". מצד אחד אנחנו יכולות להרגיש הכי בטוחות שיש ומצד שני לא להסתכן במעטה לבן ומיותר שמזכיר לכל מי שפוגש אותנו מה הייתה הפעולה האחרונה שעשינו לפני שיצאנו מהבית. בנוסף, התכשיר מצויד בפקק נוח וקל לשימוש שאפשר להשתמש בו בכל זמן ובכל מקום, ומותאם בדיוק לקצב החיים המהיר של כולנו. אז בפעם הבאה שאתן יוצאות מהבית אל תסתפקו בתכשיר שלא עונה על ההגדרה "מושלם", כי יש חדש תחת השמש – והמשהו החדש הזה הוא סדרת מוצרי השמש המינרליים של קליניק.

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה

 

  • SPF 30 לא רלוונטי בשמש הקיץ הרצחנית. יש אלטרנטיבות זולות מקליניק ומגנות 50 SPF. מי שדואגת ללחות, שתניח לחות לפני קרם ההגנה. עדיף

    מאת: יקר וחלש |‏ 20 במאי 2019 | 12:58