ביוטי >

כולם מדברים על הציפורניים של מישל אובמה

לצד הבגדים הסופר סטייל שבחרה ללבוש מישל אובמה לאירוע לכבוד הספר שלה, היא בחרה במניקור ירוק וארוך במיוחד. מדובר בעיצוב ציפורניים שמלהיט את היצרים ברשת ויש הקוראים לה הממשיכה של קארדי בי

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎11/04/2019 13:38
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michelle Obama (@michelleobama) on

מרוב בלינג וגלאם, כבר כמעט שכחנו שפעם, לא כל כך מזמן, חיה בבית הלבן אישה בשם מישל אובמה, בעלת אטיטיוד מגניב, אישיות מרימה והמון שמחת חיים. מישל חוגגת את החיים מאז שיצאו היא ובעלה ברק לאזרחות, וכעת היא נמצאת בסיבוב הופעות עם הספר שלה, הבסט סלר ״הסיפור שלי״.

סיבוב ההופעות הזה, בניגוד ל׳בוק-טור׳ הקלאסי, בו עובר סופר מצליח מארץ לארץ או מעיר לעיר, הוא משהו שונה. מישל הפכה אותו לקמפיין להעצמה אישית ונשית בעלת התגית #IAMBECOMING ועל הבמה, לצדה, עולות נערות, ילדות וצעירות שמראות שאפשר לעשות שינוי בעולם, להתחזק ולחזק אחרות. מישל ממלאת ארונות ואצטדיונים, והאחרון בהם היה בשטוקהולם שבדיה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Baaam Mode (@baaam_mode) on

לצד הבגדים המנצנצים שתיכף נרחיב עליהם, חייבים לשים לב למניקור המשוגע שלה. מדובר בציפורניים שמלהיטות את היצרים ברשת, ורבים חושבים שמישל מהדהדת בבחירה הזו את קארדי בי. "על הציפורניים את מקבלת ציון מאה!״ כותבות המגיבות. ״גירלפרנד, ציפורניים מהממות!״ וגם ״מניקור של מלכה!״. מן הסתם יש כאן חירות חדשה לעשות מה שבא לה עם הלוק שלה, אבל מישל מעולם לא הייתה מאוד שמרנית בנוגע לציפורניים שלה. אפילו בפורטרט הרשמי שלה, המוצג ב׳נשיונל פורטרייט גלרי׳ בלונדון, משוח על ציפורניה לק סגול. לאישה יש טעם, אין מה לומר.

הסטייליסטית הצמודה מרדית׳ קופ ממשיכה לעשות עם אובמה קסמים, ובעזרתה, את השבדיים פינקה מישל לא רק בנוכחותה המתוקה אלא בלוק מרהיב שכלל חליפה שיקית של אקנה סטודיוס, מותג שבדי, כך שמדובר בהומאז׳ לתוצרת המקומית. המחיר: 8,270 שקל.
תמונה

לחלק העליון של החליפה הוצמדו שלל סיכות נוצצות בצורות מיוחדות, ואלה התכתבו עם הנעליים, עקבים מתוכשטים של ג׳ימי צ׳ו, שוויים 2,420 שקלים. אין מה לדאוג למישל. הספר, שהוא אחד הבסט סלרים הגדולים בעולם, ומכר מיליונים רבים, הוא חלק מדיל בן שני ספרים שחתמה עם הוצאת פינגווין, תמורת מקדמה של 60 מיליון דולר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JENNIE SCHMID | Designer (@jennielisaschmid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Josefin Vikström (@emmaidajosefin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Ding (@fashiondooni) on

 

 

 

 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה