ביוטי >

ההמצאה הגאונית שתגרום לכם להתעורר עם שיער מושלם

החלק המעצבן ביותר בשגרת הטיפוח היומית הוא ללא ספק שלב ייבוש השיער. בסוף היום, אחרי כל התלאות, אנחנו רק רוצים להיכנס למיטה – אבל דווקא אז הוא ספוג מים. הכירו את ציפית ה-DryZzz שאמורה לשים קץ לפנים המיותרים ולכריות הרטובות

רעות חפץ שוורץ | ‏ פורסם ‎18/03/2019 22:02
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rebecca Paterno (@rebe_pat) on

רבים מאתנו מנהלים יחסים מורכבים עם השיער שלנו. חפיפות, פנים, ייבוש, צבע – הג'אגלינג התפעולי מסובך ותובעני. תזמון נכון של החפיפה וזמן הייבוש עלול להיות טריקי במיוחד ולהגדיל משמעותית את הסיכוי לעוד יום של שיער רע.

מי שהוטרד עד היום מהסוגיה המציקה של ללכת לישון עם שיער רטוב בוודאי ישמח לשמוע על ההמצאה הבאה. היא פותחה כתשובה לסיטואציה המציקה והיום-יומית שגורמת לא רק לכרית רטובה ומסריחה, אלא גם לשיער שלא מתייבש בצורה אופטימלית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@about_kathrin) on

הכל התחיל כשלינדה, אימא אמריקאית עם חושים מחודדים, ראתה איך בתה מניחה מגבת על ציפית הכרית לפני שהיא הולכת לישון עם שיער רטוב. היא חשבה לעצמה איך אפשר לשכלל את הפעולה היום יומית והמיותרת הזו והמציאה את DryZzz – ציפית מיוחדת לכרית, בעלת שני צדדים. צד אחד שלה עשוי בד אריג סטנדרטי, ואילו צדה האחד סופג במיוחד, ומאפשר לשיער להתייבש בצורה טובה יותר כשהוא לא מרטיב, מלחח או מלכלך את הכרית.

הפטנט אולי לא ממש חדש (קיים כבר כשמונה שנים) אבל לאחרונה הוא זוכה לחיבוק ויראלי מצד אנשים שהתמכרו לייבוש הלילי המשודרג. הכרית מתאימה גם למצבים של הזעת יתר ולמי שצובע את השיער ונמאס לו מהכתמים הכהים שהחומר משאיר על ציפית הכרית הרגילה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DryZzz (@dryzzz_) on

לאחרונה זוכה הציפית לתשומת לב תקשורתית בעקבות תגובות נלהבות של לקוחות באתרים מקוונים כמו אמזון. אנשים מעידים כי היא שינתה מהקצה אל הקצה את שגרת החפיפה והייבוש שלהם ושהיא לא רק מאיצה את התהליך, אלא גם מקנה לשיער מראה טוב יותר.

לגמרי נשמע כמו משהו שהיינו שמחות לישון עליו איזה לילה או שניים כדי לגלות אם באמת מדובר בציפית פלא או שסתם היינו כחולמות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HAZEL VANILLA, Dachshunds (@mr.hazel__ms.vanilla) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה