ביוטי >

שיא השיאים: זאת הסיבה ההזויה שלריהאנה יש כפילת גבות

כל ביקור אצל הקוסמטיקאית הוא קצת מלחיץ כשמדובר בגבות שלנו, אבל רירי מצאה לזה פתרון – בכל פעם שהיא שוקלת לעשות שינוי היא מנסה קודם את הלוק החדש על דוגמנית בעלת מראה דומה לשלה. או במילים אחרונות – יש לה שפנת ניסיונות

מיכל ישראלי | ‏ פורסם ‎09/12/2018 22:38
 

יש לה כפילת גבות (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Diamond Ball)

מפורסמות שחיות חיים ראוותניים הוא ממש לא קונספט שחדש לנו. כלומר, היי, הקרדשיאנס. אבל דווקא מריהאנה, למרות ההצלחה המטורפת שלה וכמויות הכסף הבלתי נגמרות, לא ציפינו להיות מפונקת ומתפנקת. לכן ממש הופתענו לגלות שלמיס פנטי יש כפילת גבות. מה ששמעתם.

קים קרדשיאן סיפרה לא מזמן בראיון שהיא כבר כמעט ולא טורחת להגיע למדידות בגדים, אלא שולחת דוגמניות עם מבנה גוף דומה מאוד לשלה. בדיוק כך נוהגת רירי, אבל עם הגבות. דיימון רוברטס, האיש שאחראי לגבות המלכותיות האלה – כמו גם לאלה של ביונסה, אופרה וג'נה דוואן, מספר שכשריהאנה רצתה להבהיר את הגבות שלה לקראת המט גאלה, היא שלחה אליו דוגמנית שדומה לה, כדי להיות שפנפנת ניסיונות ולמנוע מריהאנה להיות מובכת בציבור עם זוג גבות שאינן מושלמות.

לא הבהירה את הגבות בלי לנסות קודם (צילום: Jason Kempin/Getty Images)

"כשאני עובד עם ריהאנה, היא שולחת אלי דוגמנית שדומה לה, ואני מנסה עליה סגנונות שונים", הוא סיפר. "אחרי זה אני שולח את התמונות לריהאנה, וכך היא מחליטה אם היא רוצה ללכת על זה או לא". במקרה של המט גאלה, הוא מספר, הוא ניסה על הדוגמנית שלל מראות עד שהגיע לתוצאה הרצויה, רק שריהאנה לא הגיבה לתמונות עד הרגע האחרון. יומיים לפני המט גאלה היא החליטה שהיא אוהבת את המראה, והזמינה את רוברטס לשחזר אותו עליה.

למרות שזה נשמע כמו התנהגות קיצונית למדי, כנראה פשוט מדובר בהכרח עבור מי שהיא גם זמרת וגם אשת עסקים עסוקה מאוד, שלא רוצה להיתקע ברגע האמת עם אסון מעל העיניים. רוברטס מאשר את העובדה שלא מדובר בדיווה: "ריהאנה הפכה להיות אחד האנשים האהובים עלי. כמובן שהייתי מעריץ שלה לפני כן, כמו כולם, אבל כשהתחלתי לעבוד איתה הפכתי למעריץ שלה כאדם, כי היא כל כך אדירה! היא ממש ההתגלמות של כוכבת רוק".

דיווה או גאון? (צילום: Mike Coppola/Getty Images)

שפנת נסיונות (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

הקץ לחרדות (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

פצצות לגבות (צילום: Tim P. Whitby/Tim P. Whitby/Getty Images)

"היא כל כך אדירה! היא ממש ההתגלמות של כוכבת רוק" (צילום: Tim P. Whitby/Tim P. Whitby/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FASHUN INSPO (@fashuninspo_) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה