ביוטי >

מהירה ועצבנית: המסכה החדשה שתדאג לפנים שלכם ב-60 שניות

מסכות פנים הן ללא ספק טרנד הביוטי הוויראלי ביותר של השנים האחרונות. מסכה חדשה של מותג הטיפוח GLAMGLOW שנכנסת עתה לשוק מבטיחה לא רק לכבוש את שוק הסלפי אלא גם לנקות, לצמצם את הנקבוביות וליצור מראה עור אחיד בלא יותר מדקה

Fashion Forward בשיתוף GLAMGLOW | ‏ פורסם ‎14/03/2019 12:00
 

מסכה ב-60 שניות (צילום: עידו לביא)

כולנו כבר די רגילים לרפרש את הפיד ולגלות עוד ועוד תמונות של סלבס, דוגמניות ואפילו חברים וקולגות במסכות פנים שונות ומסקרנות. פעם המסכה מנצנצת בזהב, באחרת היא שחורה ומסתורית אך מכולן עולה מסקנה אחת – המסכות הפכו לתכשיר הטיפוח הזה שאתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס.

בין שפע המסכות הקיימות בשוק מתבלטת לה עכשיו אחת חדשנית במיוחד. היא מגיעה עם חותמת האיכות של המותג ההוליוודי האהוב כל כך על המפורסמות GLAMGLOW, היא מצטלמת לא פחות ממצוין אבל הכי חשוב: היא דואגת לעור הפנים שלנו, מנקה ומצמצמת את הנקבוביות ויוצרת מראה אחיד בהכי פחות זמן.

מהירה ועצבנית (צילום: יח"צ חו"ל)

שילוב של המסכה החדשה בשגרת הטיפוח יכול לסייע בהשגת מראה עור חלק יותר. בדיוק כמו שמרמז השם שלה, INSTAMUD מבטיחה לסדר את העור שלנו ב-60 שניות בלבד, ולהשיג תוצאות מעולות בטיפול שאינו מעכב את ההתארגנות הלחוצה בבוקר ומתאים אפילו להפסקת הקפה הקצרה באמצע יום העבודה.

המסכה, שמגיעה במרקם מוס מפנק ומרגיע, יוצרת כרית של קצף עדין במגע עם העור, והגוון הסגלגל המושלם שלה הופך אותה למלכת הסלפיז החדשה. היא מנקה את הפנים ביסודיות ובעדינות, וכוללת גם תמציות בוטניות וחומרים טבעיים שמשפרים את מראה העור - כל זה בלי שנצטרך לעצור את השעון. שווה לנסות אם יש לכם דקה.

מחיר: 149 שקלים
ניתן להשיג ברשתות המובחרות: סופר פארם, המשביר, אפריל ובאתר

יעל שלביה, הפרזנטורית של המותג, עם מסכת INSTAMUD (צילום: עידו לביא)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GLAMGLOW (@glamglow) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GLAMGLOW (@glamglow) on

מנקה את הפנים ביעילות ובמהירות (צילום: יח"צ חו"ל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GLAMGLOW (@glamglow) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה