ביוטי >

עצה מהמומחים: כל מה שצריך לדעת על איפור העיניים

איך מתאימים את גוון הצללית לעור, אילו טרנדים יככבו העונה ומה עושות אלה שסובלות מעיניים רגישות? ישבנו לשיחה עם מאפר הבית של Smashbox על הסוגיות החשובות

Fashion Forward בשיתוף סמאשבוקס | ‏ פורסם ‎16/12/2018 12:32
 

עדן שאנל בפלטת Major Metals (צילום: איילת רבינוביץ')

שינוי של צבע או טקסטורה במלתחת הבגדים נחשב לקל ופאן במיוחד. אבל מה אפשר לעשות כשרוצים להרגיש את אותה חירות סגנונית בכל מה שנוגע לאיפור הפנים? סדרת צלליות העיניים החדשה שלSmashbox מעניקה חופש חדש בכל מה שקשור לאיפור העיניים – היא מכילה פיגמנט עשיר שמאפשר שליטה מלאה בהנחת הצבע וכוללת מגוון צבעוני שיצית את הדמיון של כל אחת, מבעלת התעוזה הגדולה ביותר ועד המינימליסטית והקלאסית.

אוסף הפלטות של סדרת Cover Shot כולל תשע ערכות צבעוניות נוחות לנשיאה, המספקות השראה אינסופית ליצירת מראות איפור שונים. כל פלטה מכילה שש צלליות ושני גווני בסיס בגודל כפול, ויחד הן מאפשרות שילובים בין גוונים, מרקמים וגימורים שונים, ומבטיחות שתהיי עם היד על הדופק בכל מה שקשור לטרנדים הכי לוהטים - החל ממראה ניוד ועד גווני ערב כהים, דרך צבעוניות ורדרדה קלאסית ונגיעות של ניאונים נועזים. הנוסחה הייחודית של הצלליות מבטיחה גם אפקט עוצמתי, אפילו במשיחה אחת.

עדי שפיגלמן בפלטת Petal Metal (צילום: איילת רבינוביץ')

מאפר הבית עידן בר שליט נותן כמה טיפים שימקסמו את השימוש בצללית. "ראשית", הוא מסביר, "רצוי להשתמש בפריימר שמיועד לעיניים ולמרוח אותו באזור העפעפיים. הפריימר יבטיח עמידות טובה במיוחד, יקבע את הצללית וישמר אותה לאורך היום. כך את יכולה להיות בטוחה שהצללית תראה בדיוק כמו שהנחת אותה בבוקר גם כשאת חוזרת בערב הביתה. מעבר לעמידות שהפריימר מספק, הצלליות מתקבלות עליו בצורה מושלמת. הפיגמנט נתפס על העפעף בצורה טובה יותר בהשוואה לעפעף יבש, כך שבנוסף לעמידות הטובה יותר גם המראה מוצלח יותר".

יש חוקים בהתאמה של גווני הצללית לגוון העור?
"אני חושב שחוקים נועדו כדי לשבור אותם. אנחנו חיים במציאות בה כל אחד רוצה לבטא את האישיות שלו, והבחירות בעיקר צריכות לשקף ולהתכתב עם האופי ועם איך שאת מרגישה באותו רגע. אפשר להתייחס לצלליות כמו אקססורי או תכשיט. ביום שבא להכניס נגיעה של צבע לעשות זאת, וכשלא – לא. אני בעד לגוון ולשנות. כמובן שמי שלא רוצה לקחת סיכונים יכולה להתייחס לתיאורית הצבע המסורתית שגורסת שכשרוצים להבליט את גוון העיניים יש לבחור בגוונים משלימים. לעיניים כחולות נבחר בגוונים כתומים יותר, חומים או גווני ברונזה, לעיניים חומות נבחר בגוונים כחולים ועיניים ירוקות נדגיש בעזרת גוונים אדומים או סגולים".

ליבר בלילתי בפלטת Pinks + Palms (צילום: איילת רבינוביץ')

מה עם מי שסובלת מעיניים רגישות?
"הפורמולות מתאימות גם להן כך שאין בעיה. יש צלליות שהן גליטריות יותר ושם ההמלצה היא לא להתקרב ל'קו המים' (הקו הפנימי של העין, עליו מניחים בדרך כלל עפרון). בכל מקרה זה לא אזור שמניחים בו צלליות כך שאין ממש בעיה".

אילו טרנדים יככבו העונה ומה מהם מומלץ ליישם גם בבית?
"בשנה האחרונה קיים טרנד מאוד חזק, באיפור בכלל, של מראות מטאליים ונוצצים. נראה יותר טקסטורות מבריקות ומתכתיות או כאלה שהברק שלהם מגיע מחתיכות מנצנצות שגרוסות בצורה עבה יותר. אם בעבר המראות הללו היו שייכים יותר לפורים או להפקות אופנה, בתקופה האחרונה הם נראים בכל מקום. זה לא חייב להיות מראה מחופש או מוגזם – זה יכול לבוא ליידי ביטוי בליינר של צללית גליטרית או נגיעה קטנה במרכז העפעפיים. קצת כמו תכשיט קטן לעיניים".

ומה לגבי מראות ערב?
"כאן נראה שימוש נרחב בגוונים מטאליים טבעיים: חומים, גווני שמפניה וכתומים שבעצם תמיד היו באופנה. מה שכן מתחדש זה שימוש הרפתקני יותר בצבע. אנשים כבר לא פוחדים ומעיזים להכניס גוון לאיפור העיניים. ההמלצה שלי היא לעשות זאת באמצעות שימוש בגוון אחד. שטיפה של צבע אחד תעשה בדרך כלל את העבודה בצורה עדכנית מאוד, ולא פחות חשוב – בצורה שפשוט ליישם".

עדן שאנל בפלטת Prism (צילום: איילת רבינוביץ')

עדי שפיגלמן בפלטת Sunlit Yellow (צילום: איילת רבינוביץ')

ליבר בלילתי בפלטת Bold Glitter (צילום: איילת רבינוביץ')

צילום: יח"צ

1. Sunlit Yellow
2. Pinks + Palms
3. Petal Metal
4. Major Metals
5. Bold Glitter
6. Prism
ניתן להשיג ברשת אפריל, בחנויות הקונספט של Smashbox בקניון האופנה תל אביב, קריון ועזריאלי השלום תל אביב ובאתר

איפור: עידן בר שליט | וידאו :מאיה גלר | סטילס: איילת רבינוביץ' | שיער: קוסטה לסולו | סטיילינג : הילה ג'רבי 

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה