ביוטי >

המכשיר המוזר הזה עומד להפוך את חייהם של המתולתלים להרבה יותר קלים

פריזורה מקורזלת היא כנראה בין הקשות ביותר לתחזוק, אבל ההמצאה הבאה יכולה לשנות את המצב עבור מיליונים ברחבי העולם. הבעיה היחידה: היא נראית קצת מגוחכת. אבל היי, מה זה רגל של צפרדע על הראש בשביל חיים שלמים של ימי שיער טובים?

נטעלי גבירץ | ‏ פורסם ‎07/11/2018 21:41
 
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DevaCurl Brasil (@devacurlbrasil) on

רבות מבנות ישראל הן מתולתלות. אצל חלקן לא רואים את זה, כי הן מזמן תרמו את ראשן למדע ומחליקות באופן קבוע, אבל לצד השעבוד להחלקות קם לו גם גל מעצים של נשים שדווקא רוצות להסתובב בגאווה עם כל התלתלת שהאל הטוב הצמיח להן מהקרקפת. השילוב של הגנטיקה הזו עם מזג אויר ים-תיכוני לח היא מאתגרת, אבל עכשיו קם לו פתרון חדש לייבוש השיער, שנותן כבוד לתלתלים. הצרה היחידה: הדרך אל השיער המושלם נראית קצת מגוחכת.

לא ברור מי המח מאחורי העיצוב של מכשיר הפלא – ה"דיווה פיוזר", שראה כמו מייבש שיער נורמטיבי שעליו גדלה כרבולת של תרנגולת בצבע ירוק, או אולי רגל של צפרדע. הדעות חלוקות, אבל מבחינה מכנית לפחות נראה שהמוצר עובד. בניגוד לדיפיוזרים אחרים המתלבשים על מייבשי שיער ונראים כמו פלטה רחבה ממנה מזדקרות אצבעות פלסטיק דקות, פה יש משהו אחר: רגל הצפרדע הירוקה נכנסת בין התלתלים הרטובים ומפזרת ביניהם את האוויר, כך שהשיער לא יתנפח בכלל והתלתלים ישמרו על צורתם המקורית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DevaCurl (@devacurl) on

המכשיר עולה 633 שקלים בנורדסטרום, וזוכה לפופולריות רבה בין הנסייניות. הוא מפזר אוויר קר ב-360 מעלות, כשעל פי ההוראות יש להתחיל בייבוש הקרקפת והשורשים, ומשם להמשיך מהקצוות ובחזרה למעלה. "לא תמיד קל לאלף תלתלים", כותבים בדף המוצר ומרגיעים: "מעבר להצלחה במראה היומיומי, אנחנו דואגים לשיער שלך ומטפחים אותו, מעודדים את הטקסטורה הטבעית שלו".

"המכשיר מאפשר לי לייבש את השיער מהר בזכות הצורה המיוחדת שלו", מספרת אחת המתולתלות המרוצות. "עכשיו אני יכולה להגיע ממש עד השורש וליצור שם נפח. השיער שלי אף פעם לא נראה טוב יותר!". "צריך להתרגל לצורה הייחודית שלו", אומרת נסיינית נוספת, "זה שונה. התלתלים שלי יוצאים הרבה פחות פריזיים ומחזיקים מעמד יפים ומסודרים להרבה יותר זמן". ומתולתלת אחת צוהלת ואומרת את מה שמרגישות עוד רבות: "אחרי כל כך הרבה זמן, סוף סוף יצרו מוצר שהוא רק בשבילנו!".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Curl Therapist (@hif3licia) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Suellen (@suecurlysuee) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Manes by Mell (@manesbymell) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @faloveloveblog on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DevaCurl (@devacurl) on

 

שנה גודל אות

 

שיתוף

השאירו תגובה